W ubiegły poniedziałek zgłosiłem u administratora Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, że nie działa mój domofon i proszę o interwencję. Zgłoszenie przyjęto i kazano mi czekać. W środę zadzwonił do mnie konserwator domofonów aby ustalić termin. Ustaliliśmy dzisiejsze popołudnie i też tak się zjawił . Sympatyczny starszy mężczyzna zreperował to w 15 minut nie obierając żadnych opłat. W sumie płacony jest czynsz więc taki serwis mam w cenie. Zaznaczył jedynie, że w przyszłości będę musiał wymieć go na nowy a to już koszt 50zł. Nie mam zastrzeż do wizyty, ani realizacji zlecenie mam za to żal za czas reakcji spółdzielni od zgłoszenia do naprawy minęły 3 dnia to stanowczo za dużo. Chciałbym jeszcze nadmienić że cały bałagan powstały podczas naprawy został usunięty przez serwisanta.
W ubiegły poniedziałek zgłosiłem u administratora Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, że nie działa mój domofon i proszę o interwencję. Zgłoszenie przyjęto i kazano mi czekać. W środę zadzwonił do mnie konserwator domofonów aby ustalić termin. Ustaliliśmy dzisiejsze popołudnie i też tak się zjawił . Sympatyczny starszy mężczyzna zreperował to w 15 minut nie obierając żadnych opłat. W sumie płacony jest czynsz więc taki serwis mam w cenie. Zaznaczył jedynie, że w przyszłości będę musiał wymieć go na nowy a to już koszt 50zł. Nie mam zastrzeż do wizyty, ani realizacji zlecenie mam za to żal za czas reakcji spółdzielni od zgłoszenia do naprawy minęły 3 dnia to stanowczo za dużo. Chciałbym jeszcze nadmienić że cały bałagan powstały podczas naprawy został usunięty przez serwisanta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.