Przychodnia mieści się w budynku dwupiętrowym. Przed wejściem są ławki oraz parking dla pacjentów. Budynek wewnątrz jest klimatyzowany. W recepcji obsługują trzy panie. Stanowiska są przedzielone, także pacjent ma pełną anonimowość. Recepcjonistka dokładnie wyjaśnia co należy wykonać aby dostać się do konkretnego specjalisty. Płatność za wizytę pobierana jest z góry. Stanowisko kasowe znajduje się oddzielnie, co wydłuża czas rejestracji. Pomimo umówionej wizyty na konkretną godzinę, do gabinetu wszedłem z 20 minutowym opóźnieniem. Warto było jednak czekać. Lekarz zrobił szczegółowy wywiad i dokładnie, w sposób zrozumiały dla laika, wyjaśnił dalsze postępowanie.
Zadzwoniłem do przychodni celem zebrania informacji na temat badania. Numer telefonu znalazłem na stronie internetowej. Po wybraniu numeru odezwał się automat. Wybrałem odpowiednią cyfrę aby połączyć się z konsultantem. Połączenie nastąpiło po pierwszym sygnale. Konsultant miłym i ciepłym głosem przedstawił się i zapytał "w czym mogę pomóc". Przedstawiłem sprawę. Konsultant głosem pełnym troski wyjaśnił bardzo dokładnie jakie kroki powinienem wykonać. Konsultant podał cenę badania (wcale nie mała) oraz co wchodzi w skład badania. Jeżeli nie znajdę przychodni z niższym cennikiem to na pewno skorzystam z usług tej przychodni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.