Dentus Gabinet Stomatologiczny Monika Wojewska‎

(3.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Leczę zęby w...
Leczę zęby w Dentusie już od 2 lat. Gabinet dobrze wyposażony, czysty. Łatwo się zarejestrować - w nagłym przypadku są skłonni przyjąć pacjenta nawet przed rozpoczęciem pracy ( mój przypadek). Ceny nie wygórowane, stosowne jak do tego typu kliniki. Troszkę za często zmieniają się stomatolodzy.. ale aktualnie jest tu młoda kadra. POLECAM

Monika_1767

13.08.2011

Placówka

Gdańsk, Koziorożca

Nie zgadzam się (1)
Do gabinetu stomatologicznego...
Do gabinetu stomatologicznego trzeba najpierw się zarejestrować. Dotarłem na miejsce trochę wcześniej, aby móc obejrzeć poczekalnię. Poczekalnie wykonana i urządzona jest bardzo schludnie i elegancko. Siedzenia są wygodne. Oczekując można przeczytać czasopisma. W gabinecie dentysta dokonał diagnozy i poinformował mnie w czym jest problem. Sama wizyta odbyła się sprawnie i bezboleśnie. Stomatolog okazał się kompetentnym pracownikiem służby zdrowia. Sprawnie wykonuje swoją pracę. W gabinecie panowała przyjemna atmosfera, było czysto i przyjemnie.

zalogowany_użytkownik

12.08.2011

Placówka

Brusy, Dworcowa 24

Nie zgadzam się (2)
Udałam się do...
Udałam się do stomatologa w celu naprawienia popsutego zęba - popsuł się niestety z powodu złego wyleczenia przez owego stomatologa, wykonywane było nie całe pół roku temu uzupełnienie zęba włóknem szklanym i nadbudowanie go wspomnianym włóknem. Zapłaciłam za usługę ponad 300 złotych, włókno nie wytrzymało pół roku - gdzie zapewnienia Pani stomatolog mówiły o kilku ładnych latach! Uzgodniłam wcześniej telefonicznie powód mojej jak najszybszej wizyty - pęknięty ząb. Zaraz po wejściu do gabinetu zostałam zapytana o dane osobowe, które - jak się później okazało przy poprzednich moich wizytach - nie zostały wprowadzone do systemu. Wnioskuję, iż poprzednie leczenie było pomijane w systemie, a koszty leczenia - ukryte ;) Pani stomatolog poprosiła o podanie wszelkich danych by pomoc stomatologa mogła wprowadzić do systemu. Pani stomatolog, która teraz mnie obsługiwała nie była tą samą Panią, która wcześniej leczyła popsutego zęba, więc moje tłumaczenie, że ząb został w tym gabinecie zepsuty nie przynosiło żadnych rezultatów. Połamany kawałek zęba Pani stomatolog szybko usunęła po uprzednim zastosowaniu znieczulenia. Ogólnie zachowanie Pani stomatolog nie powodowało uczucia radości ani zadowolenia z wizyty, wręcz Pani stomatolog była dla mnie bardzo oschła i nie przyjemna. Na zakończenie kolejne zaskoczenie - w moją stronę wykrzyknięto 30 złotych - na początku nie wiedziałam za co (??), po raz kolejny Pani stomatolog donośnym głosem powtórzyła 30 złotych, po czym domyśliłam się, że to chyba za znieczulenie (skąd ta kwota - nigdzie nie płaciłam tak drogo za znieczulenie!!). Kolejna wizyta jest za tydzień, jeśli okaże się znów, iż ani moje pieniążki ani wizyty nie są wprowadzane do systemu oraz jeśli okaże się, że Pani stomatolog "skasuje" za naprawianie popsutego zęba przez jej koleżankę - z przyjemnością opiszę to na tej świetnej stronie.

Agnieszka_519

12.06.2009

Placówka

Koszalin, Ludwika Waryńskiego 10

Nie zgadzam się (25)

Dentus Gabinet Stomatologiczny Monika Wojewska‎

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dentus Gabinet Stomatologiczny Monika Wojewska‎?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Leczę zęby w...
Leczę zęby w Dentusie już od 2 lat. Gabinet dobrze wyposażony, czysty. Łatwo się zarejestrować - w nagłym przypadku są skłonni przyjąć pacjenta nawet przed rozpoczęciem pracy ( mój przypadek). Ceny nie wygórowane, stosowne jak do tego typu kliniki. Troszkę za często zmieniają się stomatolodzy.. ale aktualnie jest tu młoda kadra. POLECAM