Optikon

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Odwiedziłam salon optyczny...
Odwiedziłam salon optyczny Optikon, ponieważ w okularach mojego brata wypadło szkiełko, a właśnie w Optikonie realizował receptę na okulary. Po wejściu nie bardzo wiedziałam gdzie mam się skierować. Po prawej stronie korytarza znajdował się gabinet okulistyczny a kierując się w lewo doszłam do biurka rejestracji, która była bardzo przestronna i jasna. Jedna z pań dobierała właśnie małemu pacjentowi odpowiednie oprawki, a druga sympatycznym głosem zapytała w czym może mi pomóc. Wyjaśniłam na czym polega problem, po czym pracownica poprosiła mnie, abym usiadła przy wskazanym stoliku i moment poczekała w ona dowie się co można tym zrobić. W międzyczasie rozejrzałam się po otoczeniu w którym znajdowały się gabloty z okularami, szyby lśniły czystością, dodatkowo każdy model okularów był podświetlany na ekspozycji co potęgowało wrażenie estetyki w salonie. Po około 5 minutach kobieta wróciła z naprawionymi okularami tłumacząc przyczynę uszkodzenia i proponując alternatywne rozwiązanie przy następnym tego typu uszkodzeniu. Dodatkowo okazało się, że ta usługa jest bezpłatna co mnie mile zaskoczyło. Jakość obsługi jest tam na bardzo wysokim poziomie.

Asupra

16.05.2012

Placówka

Częstochowa, Wolności 4

Nie zgadzam się (0)

Optikon

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Optikon?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odwiedziłam salon optyczny...
Odwiedziłam salon optyczny Optikon, ponieważ w okularach mojego brata wypadło szkiełko, a właśnie w Optikonie realizował receptę na okulary. Po wejściu nie bardzo wiedziałam gdzie mam się skierować. Po prawej stronie korytarza znajdował się gabinet okulistyczny a kierując się w lewo doszłam do biurka rejestracji, która była bardzo przestronna i jasna. Jedna z pań dobierała właśnie małemu pacjentowi odpowiednie oprawki, a druga sympatycznym głosem zapytała w czym może mi pomóc. Wyjaśniłam na czym polega problem, po czym pracownica poprosiła mnie, abym usiadła przy wskazanym stoliku i moment poczekała w ona dowie się co można tym zrobić. W międzyczasie rozejrzałam się po otoczeniu w którym znajdowały się gabloty z okularami, szyby lśniły czystością, dodatkowo każdy model okularów był podświetlany na ekspozycji co potęgowało wrażenie estetyki w salonie. Po około 5 minutach kobieta wróciła z naprawionymi okularami tłumacząc przyczynę uszkodzenia i proponując alternatywne rozwiązanie przy następnym tego typu uszkodzeniu. Dodatkowo okazało się, że ta usługa jest bezpłatna co mnie mile zaskoczyło. Jakość obsługi jest tam na bardzo wysokim poziomie.