Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Optikon
Treść opinii: Odwiedziłam salon optyczny Optikon, ponieważ w okularach mojego brata wypadło szkiełko, a właśnie w Optikonie realizował receptę na okulary. Po wejściu nie bardzo wiedziałam gdzie mam się skierować. Po prawej stronie korytarza znajdował się gabinet okulistyczny a kierując się w lewo doszłam do biurka rejestracji, która była bardzo przestronna i jasna. Jedna z pań dobierała właśnie małemu pacjentowi odpowiednie oprawki, a druga sympatycznym głosem zapytała w czym może mi pomóc. Wyjaśniłam na czym polega problem, po czym pracownica poprosiła mnie, abym usiadła przy wskazanym stoliku i moment poczekała w ona dowie się co można tym zrobić. W międzyczasie rozejrzałam się po otoczeniu w którym znajdowały się gabloty z okularami, szyby lśniły czystością, dodatkowo każdy model okularów był podświetlany na ekspozycji co potęgowało wrażenie estetyki w salonie. Po około 5 minutach kobieta wróciła z naprawionymi okularami tłumacząc przyczynę uszkodzenia i proponując alternatywne rozwiązanie przy następnym tego typu uszkodzeniu. Dodatkowo okazało się, że ta usługa jest bezpłatna co mnie mile zaskoczyło. Jakość obsługi jest tam na bardzo wysokim poziomie.