Zakupiłem okulary skuszony promocją druga para gratis. Po dwóch tygdniach użytkowania wypadała soczewka i zbiła się, stało to się podczas drogi do pracy ( ... na szczęście była jescze para gratis). Problem zaczyna sie od złożenia reklamacji. Mało kompetenta pani w salonie okulistycznym autoratywnie stwierdza, że w takim przypadku reklamacja nie będzie uznana ponieważ obluzowała się śrubka w oprawce, to się może zdarzyć tak jak w nowym samochodzie... Jednek przyjmuje oklulary do naprawy po krótkiej utarczce słownej. Po upływie 14 dni jest telefon okulary są do odebrania o dziwo naprawione. W salonie rozkojarzona pani, która musiała przerwać pasjonującą rozmowę telefoniczną. Wydaje mi okulary co ciekawe nie moje, odkryłem to dopiero w domu, z kośliwą uwagą "na pana szczęście naprawili". Kiedy wróciłem aby wymienić okulary - znów ciekawa uwaga - "to nie poznał pan swoich oprawek" żadnego przepraszam.
Zakupiłem okulary skuszony promocją druga para gratis. Po dwóch tygdniach użytkowania wypadała soczewka i zbiła się, stało to się podczas drogi do pracy ( ... na szczęście była jescze para gratis). Problem zaczyna sie od złożenia reklamacji. Mało kompetenta pani w salonie okulistycznym autoratywnie stwierdza, że w takim przypadku reklamacja nie będzie uznana ponieważ obluzowała się śrubka w oprawce, to się może zdarzyć tak jak w nowym samochodzie... Jednek przyjmuje oklulary do naprawy po krótkiej utarczce słownej. Po upływie 14 dni jest telefon okulary są do odebrania o dziwo naprawione. W salonie rozkojarzona pani, która musiała przerwać pasjonującą rozmowę telefoniczną. Wydaje mi okulary co ciekawe nie moje, odkryłem to dopiero w domu, z kośliwą uwagą "na pana szczęście naprawili". Kiedy wróciłem aby wymienić okulary - znów ciekawa uwaga - "to nie poznał pan swoich oprawek" żadnego przepraszam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.