Posiadam samochód daewoo Matiz. Któregoś dnia zauważyłam pęknięcie szyby w lewym dolnym rogu. Zadzwoniłam do serwisu Rosmar w celu naprawy przedniej szyby. Dowiedziałam się, że szyby nie można naprawić gdyż jest to szyba klejona i należy ją wymienić. Umówiłam się za dwa dni na wymianę szyby na godzinę 12, na szybę białą. Kontakt telefoniczny był bardzo miły, ale szybki i miałam wrażenie, że Pan nie za bardzo ma czas ze mną rozmawiać. Następnego dnia o godz 13 dzwoni telefon, ten sam Pan z pytaniem, o której godzinie przyjadę na wymianę szyby. Powiedziałam, że przecież nie umawialiśmy się na dzisiaj tylko na jutro. Pan tylko powiedział aha i powiedział, że w takim razie zaprasza jutro o 12. Zostałam również poinformowana, że wymiana szyby potrwa 6 godz. Następnego dnia przyjechałam do Rosmaru. Nikt do mnie nie wyszedł więc musiałam sama poszukać osoby, która zajmie się moim autem. Rozglądają się dookoła, jak na warsztat było wyjątkowo czysto. Obsługa ubrana w ochronne ubrania i każdy był czymś zajęty (nikt się nie obijał). Zapytałam jednego z mechaników gdzie mogę się zgłosić na wymianę szyby. Dobrze trafiłam bo Pan powiedział, że u niego, zostawiłam kluczyki i zostałam poinformowana, że wymiana potrwa ok 2 godzin (co mnie mile zaskoczyło). Dodatkowo zapytałam o wymianę kół w samochodzie, czym warsztat również się zajmuje. Poprosiłam również o sprawdzenie prawej przedniej opony, z której często schodziło powietrze i Pan powiedział, że nie ma problemu. Panowie wydawali się osobami, które dokładnie wiedzą, co maja robić, wiec nie martwiłam się zbytnio i wróciłam do domu. Za 1,5 godz otrzymałam telefon, że moje autko jest już do odbioru i wymiana szyby i kół kosztowała łącznie 500 zł. Trochę drogo mi się wydawało bo szyba miała kosztować 400 zł a wymiana opon ( o którą wcześniej nie spytałam) w sąsiednich serwisach kosztuje 80 zł. Wsiadłam jednak do autobusu i pojechałam. Na miejscu zobaczyłam autko stojące na podjeździe i nic nadzwyczajnego mi się w nim nie wydawało. Zobaczyłam jednak, że szyba nie jest biała, tylko z zielonym paskiem (który przeszkadza mi podczas jazdy, dlatego zamawiałam białą szybę). Kiedy weszłam do biura poinformowałam Pana, że szyba miała być biała a nie zielona, po czym otrzymałam odpowiedź, że miała być zielona. Kiedy powiedziałam, że zamawiałam białą, zostałam poinformowana że nie bo zielona, a oni białych nie mają. Nie było nawet mowy o obniżeniu ceny ze względu na pomyłkę. Nie jestem osobą, która się kłóci, wiec odpuściłam sobie. Zapytałam również o informacje związane z moją felerną oponą, z której ciągle schodzi powietrze. Otrzymałam informację, że nikt temu Panu nic nie przekazał i on nic na ten temat nie wie. Otrzymałam tylko informację, że następnego dnia mam zmyć plaster, nie myć autka przez 3 dni, i pojechałam do domu. Ostatecznie mówiąc lokalizacja bardzo dobra, ale zdecydowanie łatwiej jest dojechać od strony Jabłonny niż Legionowa. Od strony Legionowa trzeba dołożyć trochę drogi i zawrócić na kolejnym skrzyżowaniu, gdyż bariery przeszkadzają w dojechaniu do serwisu. Obsługa wydaje się nie słuchać, tego co się mówi, jednak potrafią udzielić odpowiedzi na wątpliwości związane z problemem z pojazdem. Ubiór pracowników stosowny do wykonywanej pracy, szybki czas wykonania, a ceny niższe niż w Warszawie.
Posiadam samochód daewoo Matiz. Któregoś dnia zauważyłam pęknięcie szyby w lewym dolnym rogu. Zadzwoniłam do serwisu Rosmar w celu naprawy przedniej szyby. Dowiedziałam się, że szyby nie można naprawić gdyż jest to szyba klejona i należy ją wymienić. Umówiłam się za dwa dni na wymianę szyby na godzinę 12, na szybę białą. Kontakt telefoniczny był bardzo miły, ale szybki i miałam wrażenie, że Pan nie za bardzo ma czas ze mną rozmawiać. Następnego dnia o godz 13 dzwoni telefon, ten sam Pan z pytaniem, o której godzinie przyjadę na wymianę szyby. Powiedziałam, że przecież nie umawialiśmy się na dzisiaj tylko na jutro. Pan tylko powiedział aha i powiedział, że w takim razie zaprasza jutro o 12. Zostałam również poinformowana, że wymiana szyby potrwa 6 godz. Następnego dnia przyjechałam do Rosmaru. Nikt do mnie nie wyszedł więc musiałam sama poszukać osoby, która zajmie się moim autem. Rozglądają się dookoła, jak na warsztat było wyjątkowo czysto. Obsługa ubrana w ochronne ubrania i każdy był czymś zajęty (nikt się nie obijał). Zapytałam jednego z mechaników gdzie mogę się zgłosić na wymianę szyby. Dobrze trafiłam bo Pan powiedział, że u niego, zostawiłam kluczyki i zostałam poinformowana, że wymiana potrwa ok 2 godzin (co mnie mile zaskoczyło). Dodatkowo zapytałam o wymianę kół w samochodzie, czym warsztat również się zajmuje. Poprosiłam również o sprawdzenie prawej przedniej opony, z której często schodziło powietrze i Pan powiedział, że nie ma problemu. Panowie wydawali się osobami, które dokładnie wiedzą, co maja robić, wiec nie martwiłam się zbytnio i wróciłam do domu. Za 1,5 godz otrzymałam telefon, że moje autko jest już do odbioru i wymiana szyby i kół kosztowała łącznie 500 zł. Trochę drogo mi się wydawało bo szyba miała kosztować 400 zł a wymiana opon ( o którą wcześniej nie spytałam) w sąsiednich serwisach kosztuje 80 zł. Wsiadłam jednak do autobusu i pojechałam. Na miejscu zobaczyłam autko stojące na podjeździe i nic nadzwyczajnego mi się w nim nie wydawało. Zobaczyłam jednak, że szyba nie jest biała, tylko z zielonym paskiem (który przeszkadza mi podczas jazdy, dlatego zamawiałam białą szybę). Kiedy weszłam do biura poinformowałam Pana, że szyba miała być biała a nie zielona, po czym otrzymałam odpowiedź, że miała być zielona. Kiedy powiedziałam, że zamawiałam białą, zostałam poinformowana że nie bo zielona, a oni białych nie mają. Nie było nawet mowy o obniżeniu ceny ze względu na pomyłkę. Nie jestem osobą, która się kłóci, wiec odpuściłam sobie. Zapytałam również o informacje związane z moją felerną oponą, z której ciągle schodzi powietrze. Otrzymałam informację, że nikt temu Panu nic nie przekazał i on nic na ten temat nie wie. Otrzymałam tylko informację, że następnego dnia mam zmyć plaster, nie myć autka przez 3 dni, i pojechałam do domu. Ostatecznie mówiąc lokalizacja bardzo dobra, ale zdecydowanie łatwiej jest dojechać od strony Jabłonny niż Legionowa. Od strony Legionowa trzeba dołożyć trochę drogi i zawrócić na kolejnym skrzyżowaniu, gdyż bariery przeszkadzają w dojechaniu do serwisu. Obsługa wydaje się nie słuchać, tego co się mówi, jednak potrafią udzielić odpowiedzi na wątpliwości związane z problemem z pojazdem. Ubiór pracowników stosowny do wykonywanej pracy, szybki czas wykonania, a ceny niższe niż w Warszawie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.