Całkiem fajną akcję zdrowotną zorganizował dziś ten market – każdy klient za darmo mógł sobie zmierzyć ciśnienie krwi i poziom cukru – to takie prospołeczne podejście do klientów a pracownicy sklepu –kasjerki każdego klienta zachęcały do skorzystania z tej oferty. Sama też skorzystałam gdy zrobiłam drobne zakupy bo sympatyczna kasjerka Marta, przy okazji obsługi zachęcała a odchodząc od kasy zaraz było stanowisko dwóch pracownic medycznych, tez miłego usposobienia i przyjaznego nastroju. Ludzi w sklepie niemało, każdy coś wybierał z ofert zakupowych. Ceny takie różne np. skrzydełka z kurczaka 5,55 zł/kg (cena dobra, promocyjna), porcje rosołowe 2,70 zł/kg (to sporo jak na szkielety z kurczaka), chleb 0,5 kg 1,47 zł/bochenek (tanio), kawa Jacobs droga bo ponad 22 zł/opakowanie 0,5 kg, woda nagazowana 0,79 zł/butelka 2 l (bardzo tanio) i tak wymieniać by można bez końca z różnym komentarzem do każdego artykułu. W sklepie porządek: wózki poustawiane zaraz przy wejściu, koszyczki dostępne, podłoga czysta, towar poukładany i oznaczony. Pracownicy widoczni, każdy w odzieży firmowej sklepu zajęty swoimi obowiązkami co nie przeszkadzało im w pomocy klientowi, jeśli miał takie życzenie. Ogólnie nie ma się co czepiać no i akcja zdrowotna na 5+.
Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.