RAD-MED

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Źle. zero kultury....
Źle. zero kultury. Na minus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo.

Tatoo20

15.02.2014

Placówka

Częstochowa, Kopernika 38

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do tej placówki, aby wykonać zdjęcie RTG, na które miałam skierowanie od lekarza z przychodni Combi-Med, ponieważ obie placówki mają między sobą podpisaną umowę o współpracy. W tamtym tygodniu urządzenie do RTG nie działało, więc dziś zadzwoniłam do przychodni upewnić się czy już działa. Dodzwoniłam się za pierwszym razem. Pielęgniarka przypomniała także godziny, w których można wykonywać prześwietlenie. Gdy byłam na miejscu zauważyłam sporą kolejkę na korytarzu czego można było się spodziewać. Czekałam na pielęgniarkę jakieś 8 minut, aby zapytać czy mam się rejestrować i gdzie mam się skierować. Pielęgniarka bardzo sympatyczna zresztą wzięła moje skierowanie i poleciła czekać w kolejce pod odpowiednimi drzwiami. Przede mną w kolejce były cztery osoby, a reszta czekała do innego lekarza. Wszytko szło bardzo błyskawicznie i po 10 minutach byłam już w środku. Pielęgniarka poleciła mi się rozebrać i wskazała gdzie mam to zrobić, poinformowała mnie jak mam się zachować i po wszystkim sama poinformowała mnie, że zdjęcie będzie do odbioru za 2 dni z racji dużej ilości pacjentów wykonujących rentgen. Całość badania trwała może 3 minuty. Bardzo sprawnie działający ośrodek jak na swoją specyfikę.

Asupra

05.03.2012

Placówka

Częstochowa, Kopernika 38

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do RAD-MED-u, aby wykonać RTG. Byłam tam wczoraj, ponieważ mam skierowanie i akurat tam dzięki podpisanej umowie między placówkami za zdjęcie nie będę musieć płacić. Wczoraj kiedy tam byłam zostałam poinformowana, że urządzenie nie działa i żeby zajrzeć jutro, bo kierownik bardzo się stara, aby jak najszybciej je naprawiono. Dziś pod drzwiami z tabliczką rejestracja do RTG zapytałam pielęgniarkę czy urządzenie już działa, po czym poinformowano mnie, że nadal jest nieczynne. Zapytałam więc czy jest szansa, aby w pon już działało. Pracownica odpowiedziała mi,że owszem, ale dla pewności lepiej wcześniej upewnić się telefonicznie, po czym zapytała mnie czy mam nr tel. do ośrodka. Odpowiedziałam, że nie, ale poszukam w internecie, na co pani poprosiła o moje skierowanie i na odwrocie przybiła mi pieczątkę w nr tel. Dodała również, że jeśli nikt by nie odebrał za pierwszym razem to mam się nie zrażać i spróbować ponownie, bo nie zawsze jest przy tel. kiedy np. musi wykonać zdjęcie jakiemuś pacjentowi. Byłam naprawdę mile zaskoczona uprzejmością i chęcią udzielenia rzetelnych informacji przez personel ośrodka. ponadto na każdych drzwiach widniała tabliczka informacyjna, oznakowanie było bardzo dobre w budynku i na zewnątrz, a czystość na korytarzach była wzorowa.

Asupra

02.03.2012

Placówka

Częstochowa, Kopernika 38

Nie zgadzam się (0)

RAD-MED

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RAD-MED?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Źle. zero kultury....
Źle. zero kultury. Na minus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo.