Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: RAD-MED
Treść opinii: Udałam się do RAD-MED-u, aby wykonać RTG. Byłam tam wczoraj, ponieważ mam skierowanie i akurat tam dzięki podpisanej umowie między placówkami za zdjęcie nie będę musieć płacić. Wczoraj kiedy tam byłam zostałam poinformowana, że urządzenie nie działa i żeby zajrzeć jutro, bo kierownik bardzo się stara, aby jak najszybciej je naprawiono. Dziś pod drzwiami z tabliczką rejestracja do RTG zapytałam pielęgniarkę czy urządzenie już działa, po czym poinformowano mnie, że nadal jest nieczynne. Zapytałam więc czy jest szansa, aby w pon już działało. Pracownica odpowiedziała mi,że owszem, ale dla pewności lepiej wcześniej upewnić się telefonicznie, po czym zapytała mnie czy mam nr tel. do ośrodka. Odpowiedziałam, że nie, ale poszukam w internecie, na co pani poprosiła o moje skierowanie i na odwrocie przybiła mi pieczątkę w nr tel. Dodała również, że jeśli nikt by nie odebrał za pierwszym razem to mam się nie zrażać i spróbować ponownie, bo nie zawsze jest przy tel. kiedy np. musi wykonać zdjęcie jakiemuś pacjentowi. Byłam naprawdę mile zaskoczona uprzejmością i chęcią udzielenia rzetelnych informacji przez personel ośrodka. ponadto na każdych drzwiach widniała tabliczka informacyjna, oznakowanie było bardzo dobre w budynku i na zewnątrz, a czystość na korytarzach była wzorowa.