Jako uczestnik kursu PPL(A) organizowanego przez Fly Polska Sp. z o.o. mogę na bierząco obserwować jakość usług oferowanych przez tę firmę. Zajęcia prowadzą profesjonalni i doświadczeni instruktorzy, do dyspozycji klienta są: komputer, internet, telefon, fax, mapy i wszelkie pomoce dydaktyczne niezbędne do właściwego przygotowania się do lotów, zarówno teoretycznego jak i praktycznego. Elastyczny czas pracy instruktorów pozwala mi idealnie dostosować mój plan zajęć do możliwych terminów szkoleń. Godziny lotów ulegają niekiedy czasowym przesunięciom (prace przy samolotach, zła pogoda). Przeważnie wtedy można na szczęście liczyć na telefon z informacją, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze na dojazd do ośrodka. Do dyspozycji są dwa samoloty, i tu jeden minus: zdarzają się drobne usterki, które jednak nie wpływaja na jakość świadczonych usług. Do tego dochodzi wyższa cena za godzinę lotu: 450 zl, przy 430 zl za taki sam czas w powietrzu dla latających w oddziale szkoły w Mielcu. Podsumowując: +4
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.