Do Urzędu nie dotarłam osobiście, gdyż godziny urzędowania są bardzo krótkie dla osób, które pracują w normowanych godzinach pracy. W dniu dzisiejszym czynne było do godziny 15.00. Postanowiłam więc skorzystać z usługi Urzędu przez telefon.
Odebrano mój telefon po pierwszym sygnale. Uprzejma Pani przedstawiła się, wysłuchała dokładnie o czy mówię i jakich informacji potrzebuję zasięgnąć, po czym udzieliła mi odpowiedzi. Niestety Pani nie potrafiła mi pomóc, ale zaoferowała przełączenie rozmowy do Pani kierownik. która ma "większe możliwości". Niestety tu bardzo długo zajęte. Dodzwoniłam się po 15 minutach. Pani kierownik - również bardzo uprzejma i cierpliwa natychmiast zaoferowała pomoc, zaproponowała termin spotkania bądź zajęcie się moją sprawą zaraz po tym jak otrzyma moje dokumenty od wartownika.
Zakończyłam rozmowę z uśmiechem na twarzy i z nadzieją, że wszystko faktycznie zostanie załatwione pomyślnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.