Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Van Horn
Treść opinii: Obsługa fatalna , pani " kierownik " nie chciała przyjąć zwrotu koszuli , tłumacząc że sklep nie ma zwrotów tylko wymianę o czym trudno się zorientować , bo nigdzie w sklepie nie ma takiej informacji.Na mój sprzeciw reagowała bardzo nie profesjonalnie - dzwoniąc do sprzedawczyni , która dokonywała tejże transakcji , żeby potwierdzić, że kupujący został poinformowany o tym , że sklep nie ma zwrotów. Kiedy nie udało się pani skontaktować z pracownicą , postanowiła poinformować mnie o regulaminie( chyba sklepu ),czytając regulamin z komputera oczywiście nic z tego regulaminu nie wynikało.Wniosek taki -UWAŻAJCIE PANSTWO idąc na zakupy do Van Horn w Zabrzu .Poza tym brak identyfikatorów u pracowników tegoż sklepu ( nie wiem czy to była prawdziwa Pani Kierownik czy też np. Konserwator Powierzchni Płaskich bądz ktoś inny),koszule powinny być polskich producentów a jest nieco inaczej , na metce było wyprodukowano Bangladesz lub Turcja, nie pamiętam , a strona która była podana nie istnieje.Czytając o marce i sklepach Van Horn oczekujemy , że tak właśnie jest niestety rzeczywistość jest inna ,zwroty też są tylko chyba niektórzy sprzedawcy żądzą się odrębnymi przepisami .