Iga

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 7)

Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: personel, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

zarejestrowany-uzytkownik

05.07.2017

Placówka

Kraków, Borek Fałęcki

Nie zgadzam się (0)
Widać i czuć,...
Widać i czuć, że ktoś tutaj pracuje, Personel prawidłowo się zachowuje fajnie, że personel myje półki z towarami, w niektórych sklepach są takie brudne... cóż mogę powiedzieć o cenach... o jak wszędzie położenie obiektu bez zastrzeżeńMile zaskoczony. Polecam

Marek_909

30.08.2014

Placówka

Tyczyn, Cicha 2

Nie zgadzam się (0)
sklep ulokowany w...
sklep ulokowany w historycznym miejscu, gdzie we wrześniu 1939 r. wojska polskie pod dowództwem ówczesnego pułkownika Stanisława Maczka walczyły z hitlerowskim agresorem, ale o tym nikt z załogisklepu nie miał bladego pojęcia - towar w przyzwoiciej cenie, dobrze wyeksponowany, sprzedawczynimiła, ale z historii to miała słabą ocenę w szkole podstawowej.

zarejestrowany-uzytkownik

10.09.2012

Placówka

Albigowa, Albigowa 325

Nie zgadzam się (0)
Parking przy sklepie...
Parking przy sklepie jest stosunkowo mały ale nie mimo to nie ma problemu ze znalezieniem miejsca. W środku alst sporo produktów jak na tak mały sklep. Gdy powstaną kolejki są szybko i sprawnie zmniejszane przez otworzenie drugiej kasy. Z reguły mozna w sklepie znaleźc pracownika który może nam pomuc w razie jakiś problemów. Niestety ceny w sklepie nie należą do najniższych. Plusem jest to iż sklep jest otwary do godziny 22 od poniedziałku do soboty.

Michał_680

20.02.2011

Placówka

Tyczyn, Cicha 2

Nie zgadzam się (3)
Stwierdzono kłopoty z...
Stwierdzono kłopoty z terminalem do opłat kartami płatniczymi, obsługa sklepu nie była w stanie poradzić sobie z jego obsługą. Starano się zwalić winę na klientów, którzy posługiwali się kartami z chipem i rzekomym nieprzystosowaniem terminali do obsługi tych kart. Klienci zmuszani byli do zostawiania zakupów i udawania się do bankomatu. W dniach kolejnych np. 17.06.2010, terminale funkcjonowały bez zakłóceń i nie było problemu z płatnościami za pomocą kart wyposażonych w chip.

Rafał_536

18.06.2010

Placówka

Warszawa, al. Stanów Zjednoczonych 32/1

Nie zgadzam się (14)
Na zakupy do...
Na zakupy do IGI poszłam wieczorem. Sklep jest dość dobrze zaopatrzony, również ceny sa korzystne. Byłabym bardzo zadowolona z zakupów, gdyby nie zachowanie kasjerki, która obsługując mnie cały czas rozmawiała z koleżanką.

Katarzyna_232

18.07.2009

Placówka

Kraków, Borek Fałęcki

Nie zgadzam się (24)
Jest to przeciętnej...
Jest to przeciętnej wielkości samoobsługowy sklep osiedlowy. Posiada trzy kasy. Na dość niewielkiej powierzchni udało się zgromadzić niezwykle szeroki wachlarz towarów (od typowego wyboru alkoholi, przekrój przez produkty spożywcze i środki chemiczne oraz podstawowe artykuły gospodarstwa domowego). Mięso jest świeże a personel pomocny w wyborze odpowiedniego gatunku do potrawy. Warzywa i owoce które tracą świeżość leżą w osobnym koszu z promocyjnymi cenami. Ceny typowe dla osiedlowych sklepów. W sklepie jest czysto. Miła i sprawnie zorganizowana obsługa. Kiedy kolejka do kasy jest zbyt długa, wzywany jest pracownik do błyskawicznego otwarcia kolejnej. Niestety, należy każdorazowo kontrolować zawartość paragonu, w ciągu ostatnich paru dni dwa razy jego zawartość nie zgadzała się z zakupionym towarem (skasowanie przecenionego towaru według zwykłego kodu i ceny oraz naliczenie produktu klienta obsługiwanego poza kolejką). Zdarza się też, że pracownicy są mili do tego stopnia, że znikają z kasy, szukać klientom towaru na półkach, jeśli są o to poproszeni. Dużym plusem jest brak nachalnej ochrony.

Joanna_534

04.06.2009

Placówka

Kraków, Na Kozłówce 3

Nie zgadzam się (27)

Iga

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Iga?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: personel, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.