Dosc czesto udaje sie do sklepu obuwniczego KIKI. Ostatnio musialam wymienic obuwie,gdyz okazalo sie za male. Oczywiscie moglam to zrobic.KIedy znalazlam obuwie,ktore chcialam przymierzyc-tu sie zaczely schody. Poprosilam,aby ktoras z pan podala mi rozmiar,ktory mnie interesowal. Wszystko odbylo sie z wielka laska. Pozniej musialam wypelnic formularz zwrotu obuwia.Nie zostalam poinformowana w jaki sposob mam to zrobic.
Sklep z dużym asortymentem w przystępnej cenie. Z plusów to niestety tyle. Nadmiar towaru, regałów i stojaków z ubraniami względem powierzchni sklepu powoduje, że ciężko przedostać się między nimi a z wózkiem dziecięcym jest to wręcz nierealne. Po zwróceniu grzecznie uwagi na ten fakt personelowi sklepu otrzymałam odpowiedź: " proszę przejść sobie z drugiej strony". Niestety choć chciałam dokonać zakupu dla dziecka (zakup czapki), wyszłam ze sklepu nawet jej nie oglądając gdyż Panie nie były skłonne zrobić miejsca między porozstawianymi kartonami abym mogła przejechać z wózkiem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.