JULIA

(1.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Fatalnie. Przyznam, że...
Fatalnie. Przyznam, że zawiodłem się na tym szrocie pierwszy raz, ale więcej tam nie pójdę. Nie dość że naczekałem się jak wariat, bo pracownik nie potrafił wymontować lusterka bocznego z auta. To nie chcieli zwrócić pieniędzy, gdy okazało się po montażu, że elektryczny mechanizm w nim nie działa. Specjalnie podszedłem do pracowników którzy mnie obsługiwali, aby zgłosić ten fakt. Wówczas pracownik krzyknął do jakiegoś innego "Erwin, ty sprzedawałeś dzisiaj jakieś lusterko?" No dziwny fakt przecież pół godziny temu rozmawialiśmy. Pieniędzy oczywiście nie odzyskałem, ale mogłem sobie wybrać inną część. No na szczęście okazała się sprawna, ale i tak stracili Państwo klienta. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

RomantycznyRoman

01.02.2014

Placówka

Szprotawa, Przejazdowa 4

Nie zgadzam się (0)
OK. Kiepska lokalizacja...
OK. Kiepska lokalizacja firmy- obrzeża miasta. Za to nadrabia konkurencyjnością cen, szerokim asortymentem i uprzejmością obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

RomantycznyRoman

28.12.2013

Placówka

Szprotawa, Przejazdowa 4

Nie zgadzam się (1)
Przyjechałem w celu...
Przyjechałem w celu zakupu amortyzatorów. Udałem się do biura, skąd pracownica tegoż pokierowała mnie na plac. Na placu tym oczom moim ukazała się niezliczona ilość stert części. Zapytałem się pierwszego z brzegu pracownika o interesującą mnie część. Pracownik nie kojarzył modelu samochodu, o którym była mowa. Zaprowadził mnie do innego pracownika, by ten pokierował nas na jedną z wielu stert części. Pracownik poprzerzuczł prze zchwile wspomniane części, po czym stwierdził, że tych, o które pytam nie posiadają. Wniosek: trzeba znać doskonale budowę własnego auta oraz lubić grzebać w złomie, aby znaleźć coś dla siebie w tym "sklepie".

Grzegorz_861

02.02.2012

Placówka

Szprotawa, Przejazdowa 4

Nie zgadzam się (3)

JULIA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JULIA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie. Przyznam, że...
Fatalnie. Przyznam, że zawiodłem się na tym szrocie pierwszy raz, ale więcej tam nie pójdę. Nie dość że naczekałem się jak wariat, bo pracownik nie potrafił wymontować lusterka bocznego z auta. To nie chcieli zwrócić pieniędzy, gdy okazało się po montażu, że elektryczny mechanizm w nim nie działa. Specjalnie podszedłem do pracowników którzy mnie obsługiwali, aby zgłosić ten fakt. Wówczas pracownik krzyknął do jakiegoś innego "Erwin, ty sprzedawałeś dzisiaj jakieś lusterko?" No dziwny fakt przecież pół godziny temu rozmawialiśmy. Pieniędzy oczywiście nie odzyskałem, ale mogłem sobie wybrać inną część. No na szczęście okazała się sprawna, ale i tak stracili Państwo klienta. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.