Opinia użytkownika: RomantycznyRoman
Dotycząca firmy: JULIA
Treść opinii: Fatalnie. Przyznam, że zawiodłem się na tym szrocie pierwszy raz, ale więcej tam nie pójdę. Nie dość że naczekałem się jak wariat, bo pracownik nie potrafił wymontować lusterka bocznego z auta. To nie chcieli zwrócić pieniędzy, gdy okazało się po montażu, że elektryczny mechanizm w nim nie działa. Specjalnie podszedłem do pracowników którzy mnie obsługiwali, aby zgłosić ten fakt. Wówczas pracownik krzyknął do jakiegoś innego "Erwin, ty sprzedawałeś dzisiaj jakieś lusterko?" No dziwny fakt przecież pół godziny temu rozmawialiśmy. Pieniędzy oczywiście nie odzyskałem, ale mogłem sobie wybrać inną część. No na szczęście okazała się sprawna, ale i tak stracili Państwo klienta. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.