YAFFO Humuseria

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Już w dzień...
Już w dzień poprzedzający przyjście do restauracji, podczas rozmowy telefonicznej odniosłam bardzo przyjemne wrażenie miłej rozmowy przy dokonywaniu rezerwacji. Następnego dnia moje spostrzeżenia potwierdziły się. Po wejściu do lokalu podeszła do nas pani zza baru z powitalnym uśmiechem (restauracyjka jest bardzo malutka, więc nie ma tam typowej obsługi kelnerskiej). Wskazała miejsca przy dużym, wygodnym stoliku i podała karty. W związku z tym, że posiadaliśmy kupon na jeden z dwóch zestawów do wyboru, Pani wskazała w karcie, których potraw kupon dotyczy i wytłumaczyła cierpliwie co się kryje pod poszczególnymi nazwami. Jednocześnie grzecznie zasugerowała i poleciła jedno z dań, a jednocześnie wskazała możliwość zamówienia dodatkowo drugiej potrawy na spróbowanie czegoś innego, opisując składniki dania. Zostaliśmy szybko i miło obsłużeni. Po skończeniu posiłku, Pani podeszła ponownie - sprzątnąć naczynia i zapytać czy potrawy smakowały. Nawiązała się krótka i miła rozmowa, pani doradziła z uśmiechem, aby posiedzieć i odpocząć spokojnie po jedzeniu. Następnie podczas płacenia zaprosiła na kolejną wizytę w restauracji, a kiedy wspomnieliśmy, że to nie jest nasza pierwsza wizyta, ze skruchą przeprosiła, że nas nie pamięta. Jednak okazało się, że byliśmy wcześniej, zanim zaczęła tu pracować. Porozmawialiśmy jeszcze chwilkę o menu i się pożegnaliśmy. Niby zwyczajne - miłe obsłużenie klientów, a jednak zostawia po sobie przyjemne wrażenie, że gość jest traktowany indywidualnie i poświęca się mu maksimum uwagi.

Beata_59

27.01.2012

Placówka

Warszawa, Al. Niepodległości 217

Nie zgadzam się (3)

YAFFO Humuseria

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż YAFFO Humuseria?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Już w dzień...
Już w dzień poprzedzający przyjście do restauracji, podczas rozmowy telefonicznej odniosłam bardzo przyjemne wrażenie miłej rozmowy przy dokonywaniu rezerwacji. Następnego dnia moje spostrzeżenia potwierdziły się. Po wejściu do lokalu podeszła do nas pani zza baru z powitalnym uśmiechem (restauracyjka jest bardzo malutka, więc nie ma tam typowej obsługi kelnerskiej). Wskazała miejsca przy dużym, wygodnym stoliku i podała karty. W związku z tym, że posiadaliśmy kupon na jeden z dwóch zestawów do wyboru, Pani wskazała w karcie, których potraw kupon dotyczy i wytłumaczyła cierpliwie co się kryje pod poszczególnymi nazwami. Jednocześnie grzecznie zasugerowała i poleciła jedno z dań, a jednocześnie wskazała możliwość zamówienia dodatkowo drugiej potrawy na spróbowanie czegoś innego, opisując składniki dania. Zostaliśmy szybko i miło obsłużeni. Po skończeniu posiłku, Pani podeszła ponownie - sprzątnąć naczynia i zapytać czy potrawy smakowały. Nawiązała się krótka i miła rozmowa, pani doradziła z uśmiechem, aby posiedzieć i odpocząć spokojnie po jedzeniu. Następnie podczas płacenia zaprosiła na kolejną wizytę w restauracji, a kiedy wspomnieliśmy, że to nie jest nasza pierwsza wizyta, ze skruchą przeprosiła, że nas nie pamięta. Jednak okazało się, że byliśmy wcześniej, zanim zaczęła tu pracować. Porozmawialiśmy jeszcze chwilkę o menu i się pożegnaliśmy. Niby zwyczajne - miłe obsłużenie klientów, a jednak zostawia po sobie przyjemne wrażenie, że gość jest traktowany indywidualnie i poświęca się mu maksimum uwagi.