Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: YAFFO Humuseria
Treść opinii: Już w dzień poprzedzający przyjście do restauracji, podczas rozmowy telefonicznej odniosłam bardzo przyjemne wrażenie miłej rozmowy przy dokonywaniu rezerwacji. Następnego dnia moje spostrzeżenia potwierdziły się. Po wejściu do lokalu podeszła do nas pani zza baru z powitalnym uśmiechem (restauracyjka jest bardzo malutka, więc nie ma tam typowej obsługi kelnerskiej). Wskazała miejsca przy dużym, wygodnym stoliku i podała karty. W związku z tym, że posiadaliśmy kupon na jeden z dwóch zestawów do wyboru, Pani wskazała w karcie, których potraw kupon dotyczy i wytłumaczyła cierpliwie co się kryje pod poszczególnymi nazwami. Jednocześnie grzecznie zasugerowała i poleciła jedno z dań, a jednocześnie wskazała możliwość zamówienia dodatkowo drugiej potrawy na spróbowanie czegoś innego, opisując składniki dania. Zostaliśmy szybko i miło obsłużeni. Po skończeniu posiłku, Pani podeszła ponownie - sprzątnąć naczynia i zapytać czy potrawy smakowały. Nawiązała się krótka i miła rozmowa, pani doradziła z uśmiechem, aby posiedzieć i odpocząć spokojnie po jedzeniu. Następnie podczas płacenia zaprosiła na kolejną wizytę w restauracji, a kiedy wspomnieliśmy, że to nie jest nasza pierwsza wizyta, ze skruchą przeprosiła, że nas nie pamięta. Jednak okazało się, że byliśmy wcześniej, zanim zaczęła tu pracować. Porozmawialiśmy jeszcze chwilkę o menu i się pożegnaliśmy. Niby zwyczajne - miłe obsłużenie klientów, a jednak zostawia po sobie przyjemne wrażenie, że gość jest traktowany indywidualnie i poświęca się mu maksimum uwagi.