Meduza

(4.38)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Menu w restauracji...
Menu w restauracji nie było oszałamiające pod względem jakości.

Dawid_533

26.11.2014

Placówka

Mielno, Nadbrzeżna 2

Nie zgadzam się (0)
01.02.2012r. po całym...
01.02.2012r. po całym dniu pracy, wróciłam do hotelu. To była druga doba pobytu w Meduzie. W recepcji była pracownica, która rano przyjmowała ode mnie klucz. Powitała mnie słowami: Dzień dobry i natychmiast podała klucz z numerem 17. Na holu hotelu paliło się w kominku, co stwarzało cudowną atmosferę. Usiadłam na chwilę na kanapie usytuowanej przy palenisku, skierowałam twarz do kominka i zamknęłam oczy. To była najprzyjemniejsza chwila tego dnia. Weszłam do pokoju, w którym było bardzo ciepło. Zauważyłam, iż pokój został posprzątany podczas mojej nieobecności: pościelone łóżko, złożona koszulka do spania, brak śmieci, nowe ręczniki. Przypomniałam sobie, iż rano wyjeżdżam koło godziny 7:00. Postanowiłam zamówić suchy prowiant, gdyż śniadanie miało być podane od 7:30. Zadzwoniłam do recepcji. Pracownik bardzo uprzejmie potwierdził, że złoży zamówienie w kuchni oraz życzył dobrej nocy. Rano wstałam o 6:00. Gdy pojawiłam się w recepcji, znajdował się tam inny pracownik. Pani była ubrana w białą bluzkę i marynarkę. Powiedziała uprzejmie : dzień dobry i zapytała czy ja jestem z pokoju numer 17, ponieważ czeka na mnie suchy prowiant. Oddałam klucz, otrzymałam pakunek od pracownika, który podziękował mi za pobyt i życzył miłego dnia. Zapytałam recepcjonistkę o pogodę i wyszłam do samochodu. Jadąc otworzyłam pakunek w celu sprawdzenia zawartości. Okazało się, iż w reklamówce były: trzy kanapki z szynką i serem żółtym, jabłko, pomidor, pomarańcza, jogurt naturalny i jogurt truskawkowy. Jedzonko było dobre, ale reklamówka nie wygladała estetycznie. Proponuję aby hotel zaopatrzył się w papierowe pudełka, w które można zapakować prowiant dla gości, którzy wyjeżdżają wcześnie rano (może być z nadrukiem reklamy hotelu). Cały pobyt oceniam pozytywnie. Wśród niewielu hoteli, w których czuję się wspaniale, bezpiecznie i odpoczywam jest właśnie hotel Meduza, który w lato, wiosnę, jesień czy zimę jest zawsze zadbany i ma wielki urok. Poza tym cena za pokój jest bardzo przystępna (jak na tak piękny hotel).

zarejestrowany-uzytkownik

05.02.2012

Placówka

Mielno, Nadbrzeżna 2

Nie zgadzam się (1)
W dniu 31.01.2012r....
W dniu 31.01.2012r. przyjechałam do Hotelu Meduza w celu spędzenia dwóch dób. Podjechałam na parking, który był odsnieżony. Wokół budynku panował porządek. Krzewy zielone były wypielęgnowane a niektóre zabezpieczone przez niskimi temperaturami. Budynek wyglądał wspaniale-pieknie oświetlony, z zewnątrz było widać wnętrze, które emanowało miłą atmosferą (ogień w kominku w restauracji). Z tarasu było słychać morze. Weszłam do środka, gdzie na przeciwko drzwi znajdowała się recepcja. Za pulpitem siedział pracownik ubrany w białą koszulę i marynarkę-wyglądał schludnie i czysto. Pani przywitala mnie uprzejmie i sama wymieniła moje nazwisko. Potwierdziłam dane podając dowód osobisty. Pracownik poinformował mnie, iż śniadania są od godz. 7:30 i podał klucz mówiąc, że zarezerwowany został mój ulubiony pokój z oknem na dziedziniec. Na dziedzińcu paliło się w drugim kominku, co tworzyło przemiłą atmosferę: w powietrzu czuć było palonym drzewem oraz ciepło, co zachęcało do choćby chwilowego zatrzymania się i ogrzania. Weszłam do pokoju, w którym było również bardzo ciepło, czysto i przyjemnie. Pokój urządzony był nowocześnie, z dużym, wygodnym łózkiem, odbiornikiem TV, lampkami nocnymi, szafką przy łózku oraz biurkiem z krzesłem. W łazience były miękkie ręczniki do rąk, ciała i pod stopy, dostępne było mydło w pojemniku przy umywalce oraz żel do ciała i szampon w pojemnikach pod prysznicem a także papier toaletowy w podajniku i jedna rolka dodatkowo. W pokoju na biurku znajdowała się butelka wody mineralnej. Rano postanowiłam pójść do restauracji na śniadanie. Przechodząc koło recepcji usłyszałam od pracownika miłe powitanie. Potrawy były świeże i smaczne, ułożone w formie stołu szwedzkiego. Była godzina 7:40 a na stołach było 75% dostępności potraw. Poprosiłam kelnerkę o jajecznicę na szynce. Kelnerka powiedziała "oczywiście", poszła na zaplecze i powiedziała do kucharza: "ukręć mi jajecznicę na szynce". Wszystkie rozmowy prowadzone między pracownikami na zapleczu było słychać na sali restauracyjnej. Pomiesczenie restauracji było czyste: ściany, szyby okien, drzwi, stoliki, krzesła, bufet, stoły, podłoga jeszcze mokra od wody po myciu. Podczas konsumowania śniadania napawałam się widokiem przepięknego morza. Wychodząc z hotelu oddałam w recepcji klucz do pokoju, informujac, iż zostaję na jeszcze jedną dobę. Pracownik życzył mi miłego dnia.

zarejestrowany-uzytkownik

02.02.2012

Placówka

Mielno, Nadbrzeżna 2

Nie zgadzam się (2)
W hotelu Meduza...
W hotelu Meduza pojawiłam się wieczorem w dniu 13.01.2012r. Zaparkowałam koło budynku i szybko udałam się do hotelu. Mimo bardzo dużego wiatru nie było widać śmieci ani liścii unoszących się w powietrzu. Na tarasie oraz wokół budynku znajdowało się mnóstwo roślin. Wchodzac do środka zauważyłam recepcję, za blatem której siedział pracownik. Jak tylko zostałam dostrzeżona, pracownik podniósł się z fotela i uprzejmie przywitał. Po podaniu nazwiska, Pani poprosiła o dowód tożsamości, wpisała dane i natychmiast wydała klucz mówiąc "To pokój, w którym Pani już mieszkała - 17. Życzę miłego pobytu." Wokół recepcji i na holu było czysto i pachnąco. Otworzyłam drzwi od pokoju i poczułam miłe, ciepłe powietrze oraz stwierdziłam, iż jest bardzo czysto. Wnętrze było bardzo nowocześnie urządzone, posiadało duże łóżko, dwie szafkinocne wraz z lampkami, biurko z fotelem i odbiornik telewizyjny. W łazience było także ciepło i czysto. W wyposażeniu byłu miękkie ręczniki oraz mydło w płynie w dozowniku i szuszarka do włosów koło umywalki oraz szampon/żel w dozowniku w kabinie prysznicowej. Całość stwarzało poczucie bezpieczeństwa. Rano, idąc na śniadanie, przechodząc koło recepcji usłyszałam "Dzień dobry". Potrawy i napoje (gorące i zimne) były ułożone w formie stołu szwedzkiego. Wszystko było świeże i smaczne. Dodatkowo kelner proponował gościom jajecznicę w trzech rodzajach. Sala restauracyjna była czysta, podłoga, szyby okien, ściany, bufet. Całość uwieńczona była cudoną, spokojną muzyką a za oknami rozprzestrzeniał się piękny widok na morze. Oddając klucz w recepcji, podziękowano mi za pobyt i życzono milego dnia. To był wspaniały pobyt.

zarejestrowany-uzytkownik

16.01.2012

Placówka

Mielno, Nadbrzeżna 2

Nie zgadzam się (1)

Meduza

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Meduza?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Menu w restauracji...
Menu w restauracji nie było oszałamiające pod względem jakości.