LIDL

(4.27)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 8552)

Pokaż wszystkie opinie

Personel w Lidlu...
Personel w Lidlu jest zawsze uprzejmy, pomocny i doskonale zorganizowany, co sprawia, że zakupy przebiegają sprawnie i przyjemnie. Czas obsługi jest bardzo krótki, a kolejki szybko się rozładowują dzięki sprawnym kasjerom i nowoczesnym kasom samoobsługowym. Oferta sklepu jest bogata i zróżnicowana – od świeżych produktów spożywczych po artykuły przemysłowe, często w bardzo atrakcyjnych cenach. Sklep prezentuje się nowocześnie i schludnie, z szerokimi alejkami i czytelnym rozmieszczeniem towaru, co znacznie podnosi komfort zakupów.

Placówka

Gliwice, Toszecka 106

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 8 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Przemiła obsługa, dodatkowo...
Przemiła obsługa, dodatkowo mieli produkt, który jest ciężko dostępny teraz w sklepach. Sklep czysty, zadbany. Owoce i warzywa bardzo świeże.
Zgadzasz się?