Emka

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 5...
W dniu 5 listopada wybrałem się po zakupy do marketu EMKA do działu spożywczego i gospodarstwa domowego. W dziale spożywczym o tej porze przeważnie jest dużo klientów szczególnie przy stoisku z wędlinami ale Panie sprzedawczynie obsługiwały klientów moim zdaniem zbyt wolno,ponieważ kolejka zamiast maleć ciągle się wydłużała. Dodam, że przy tym stoisku przeważnie obsługują trzy sprzedawczynie ale tego dnia były tylko dwie.Kierownictwo działu nie widziało potrzeby skierowania dodatkowo jeszcze jednej sprzedawczyni, a moim zdaniem powinno.Takie przypadki już widziałem jak z sąsiedniego stoiska przychodziła sprzedawczyni do pomocy,by rozładować kolejkę.Pomimo ,że były czynne cztery kasy to i tak było trzeba odstać swoje.Pozatym stwierdzam,że cały dział jest urządzony w sposób umożliwjający swobodny dostęp do regałów i półek z artykułami.Artykuły były ułożone na półkach równo i opakowane estetycznie.W moim odczuciu ubywające artykuły z półek były natychmiast uzupełniane, a artykuły sprowadzane były od firm o dodrej marce. Pomomo ,że marże są trochę wyższe niż w pobliskich sklepach ,to i tak warto tu robić zakupy bo artykuły są świeże i dobrej jakości. W dziale gospodarstwa domowego klient nie wzbudza u obsługi działu żadnego wrażenia może sobie chodzić po dziale ,może oglądać artykuły do woli , a nikt do niego nie podejdzie.W dziale był tylko jeden terminal i nie znajdował się przy kasie lecz gdzieś przy stoisku.Klient płacący kartą musi dodatkowo przechodzić od kasy do stoiska znajdującego się w głębi działu. Jeżeli chodzi o asortyment, to muszę przyznać ,że jest w czym wybierać.

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2009

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 20

Nie zgadzam się (26)

Emka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Emka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 5...
W dniu 5 listopada wybrałem się po zakupy do marketu EMKA do działu spożywczego i gospodarstwa domowego. W dziale spożywczym o tej porze przeważnie jest dużo klientów szczególnie przy stoisku z wędlinami ale Panie sprzedawczynie obsługiwały klientów moim zdaniem zbyt wolno,ponieważ kolejka zamiast maleć ciągle się wydłużała. Dodam, że przy tym stoisku przeważnie obsługują trzy sprzedawczynie ale tego dnia były tylko dwie.Kierownictwo działu nie widziało potrzeby skierowania dodatkowo jeszcze jednej sprzedawczyni, a moim zdaniem powinno.Takie przypadki już widziałem jak z sąsiedniego stoiska przychodziła sprzedawczyni do pomocy,by rozładować kolejkę.Pomimo ,że były czynne cztery kasy to i tak było trzeba odstać swoje.Pozatym stwierdzam,że cały dział jest urządzony w sposób umożliwjający swobodny dostęp do regałów i półek z artykułami.Artykuły były ułożone na półkach równo i opakowane estetycznie.W moim odczuciu ubywające artykuły z półek były natychmiast uzupełniane, a artykuły sprowadzane były od firm o dodrej marce. Pomomo ,że marże są trochę wyższe niż w pobliskich sklepach ,to i tak warto tu robić zakupy bo artykuły są świeże i dobrej jakości. W dziale gospodarstwa domowego klient nie wzbudza u obsługi działu żadnego wrażenia może sobie chodzić po dziale ,może oglądać artykuły do woli , a nikt do niego nie podejdzie.W dziale był tylko jeden terminal i nie znajdował się przy kasie lecz gdzieś przy stoisku.Klient płacący kartą musi dodatkowo przechodzić od kasy do stoiska znajdującego się w głębi działu. Jeżeli chodzi o asortyment, to muszę przyznać ,że jest w czym wybierać.