Lolek

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W firmie Lolek...
W firmie Lolek kupowałam fotelik samochodowy Nania dla dzieci od 9 do 36 kg. Zakupu dokonywałam przez internet na Allegro, a dostawa była realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po wyborze produktu i zapłaceniu za niego zapomniałam o poinformowaniu sprzedawcy jaki kolor fotelika wybieram, bo było do wyboru kilka. Otrzymałam więc po dwóch dniach maila od nich z pytaniem o kolor. Na następny dzień jeszcze zadzwoniono do mnie, aby upewnić się co do mojego wyboru. Przy okazji zapytałam o termin wysyłki. Poinformowano mnie, że wysyłka będzie jeszcze w tym samym dniu czyli w piątek, więc fotelik w poniedziałek powinien zostać dostarczony. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że bardziej jednak pasowałaby mi dostawa we wtorek. Oddzwoniłam więc do firmy Lolek prosząc o przesunięcie wysyłki o jeden dzień – nie stanowiło to dla nich żadnego problemu. Niemniej trochę martwiłam się, czy przez to przesunięcie nie będzie problemów z dostawą, ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie, gdyż wszystko zostało załatwione zgodnie z ustaleniami. Towar był zgodny z opisem na stronie internetowej, a w paczce oprócz fotelika znalazłam jeszcze małą niespodziankę dla dziecka – kredki. W trakcie montażu fotelika miałam problem z ustawieniem zagłówka w foteliku, a w załączonej instrukcji obsługi nie było na ten temat żadnej informacji. Wysłałam więc do sprzedawcy e-mail z prośbą o jakieś wskazówki. Około godzinę po tym jak wysłałam wiadomość zadzwoniono do mnie, zapytano w czym dokładnie jest problem, udzielono wyczerpujących informacji – problem został całkowicie rozwiązany.

Izabela_556

02.12.2011

Placówka

Kraków, Łużycka 53/96

Nie zgadzam się (0)

Lolek

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lolek?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W firmie Lolek...
W firmie Lolek kupowałam fotelik samochodowy Nania dla dzieci od 9 do 36 kg. Zakupu dokonywałam przez internet na Allegro, a dostawa była realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po wyborze produktu i zapłaceniu za niego zapomniałam o poinformowaniu sprzedawcy jaki kolor fotelika wybieram, bo było do wyboru kilka. Otrzymałam więc po dwóch dniach maila od nich z pytaniem o kolor. Na następny dzień jeszcze zadzwoniono do mnie, aby upewnić się co do mojego wyboru. Przy okazji zapytałam o termin wysyłki. Poinformowano mnie, że wysyłka będzie jeszcze w tym samym dniu czyli w piątek, więc fotelik w poniedziałek powinien zostać dostarczony. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że bardziej jednak pasowałaby mi dostawa we wtorek. Oddzwoniłam więc do firmy Lolek prosząc o przesunięcie wysyłki o jeden dzień – nie stanowiło to dla nich żadnego problemu. Niemniej trochę martwiłam się, czy przez to przesunięcie nie będzie problemów z dostawą, ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie, gdyż wszystko zostało załatwione zgodnie z ustaleniami. Towar był zgodny z opisem na stronie internetowej, a w paczce oprócz fotelika znalazłam jeszcze małą niespodziankę dla dziecka – kredki. W trakcie montażu fotelika miałam problem z ustawieniem zagłówka w foteliku, a w załączonej instrukcji obsługi nie było na ten temat żadnej informacji. Wysłałam więc do sprzedawcy e-mail z prośbą o jakieś wskazówki. Około godzinę po tym jak wysłałam wiadomość zadzwoniono do mnie, zapytano w czym dokładnie jest problem, udzielono wyczerpujących informacji – problem został całkowicie rozwiązany.