Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: Lolek
Treść opinii: W firmie Lolek kupowałam fotelik samochodowy Nania dla dzieci od 9 do 36 kg. Zakupu dokonywałam przez internet na Allegro, a dostawa była realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po wyborze produktu i zapłaceniu za niego zapomniałam o poinformowaniu sprzedawcy jaki kolor fotelika wybieram, bo było do wyboru kilka. Otrzymałam więc po dwóch dniach maila od nich z pytaniem o kolor. Na następny dzień jeszcze zadzwoniono do mnie, aby upewnić się co do mojego wyboru. Przy okazji zapytałam o termin wysyłki. Poinformowano mnie, że wysyłka będzie jeszcze w tym samym dniu czyli w piątek, więc fotelik w poniedziałek powinien zostać dostarczony. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że bardziej jednak pasowałaby mi dostawa we wtorek. Oddzwoniłam więc do firmy Lolek prosząc o przesunięcie wysyłki o jeden dzień – nie stanowiło to dla nich żadnego problemu. Niemniej trochę martwiłam się, czy przez to przesunięcie nie będzie problemów z dostawą, ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie, gdyż wszystko zostało załatwione zgodnie z ustaleniami. Towar był zgodny z opisem na stronie internetowej, a w paczce oprócz fotelika znalazłam jeszcze małą niespodziankę dla dziecka – kredki. W trakcie montażu fotelika miałam problem z ustawieniem zagłówka w foteliku, a w załączonej instrukcji obsługi nie było na ten temat żadnej informacji. Wysłałam więc do sprzedawcy e-mail z prośbą o jakieś wskazówki. Około godzinę po tym jak wysłałam wiadomość zadzwoniono do mnie, zapytano w czym dokładnie jest problem, udzielono wyczerpujących informacji – problem został całkowicie rozwiązany.