Ford Carrara

(4.06)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 24)

Trzeba przyznać, że...
Trzeba przyznać, że na fordach się znają jak mało kto. Jestem zadowolony z usług tego serwisu. Troskliwie podchodza do naprawy aut. Mają nowoczesny park maszynowy, obsługa klienta zawsze pomocna. POLECAM

niezalogowany-uzytkownik

14.10.2020

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Zupełny brak profesjonalizmu,...
Zupełny brak profesjonalizmu, radzę trzymać się z daleka. Mimo umówionej z dużym wyprzedzeniem wizyty na montaż kół i czujników ciśnienia okazało się w dniu wizyty, że przyjechałam 80 km na marne, ponieważ zabrakło czujników, a wystarczyło poinformować telefonicznie o ich niedostępności i przełożyć wizytę. Aaa jeszcze muszę dodać, że na miejscu musiałam czekać ponad godzinę żeby się dowiedzieć, że czujników nie ma. Straciłam całą sobotę. Zupełny brak szacunku dla klienta. Moja noga już nigdy więcej tam nie stanie.

Niezweryfikowany Klient_tPC1

31.10.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Ceny w tym...
Ceny w tym serwisie samochodowym nie są wysokie. Jestem zadowolony z usług. Można im w pełni zaufać. Konkretne podejście, zrozumienie klienta i przede wszystkim profesjonalizm, którego nie da się nauczyć. To trzeba mieć. Dzięki!!

zarejestrowany-uzytkownik

09.10.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Polecam!! Carrara zna potrzeby...
Polecam!! Carrara zna potrzeby klientów, szczególnie tych, którzy od nich kupili auto. Fajnie, że mają nie tylko nowe modele, ale również używane. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Indywidualne podejście do klienta i kompleksowa obsługa. Warto! :)

zarejestrowany-uzytkownik

04.10.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Indywidualne podejście do...
Indywidualne podejście do klienta i bardzo dobre ceny. Jest to renomowany serwis Forda, ale naprawdę ceny są atrakcyjne,więc mogę serdecznie polecić każdemu kto liczy na jakość i sprawną obsługę klienta. Cenię sobie ich profesjonalizm i wykonywanie prac w obrębie świadomości klienta. Nie robią niczego bez porozumienia z klientem

zarejestrowany-uzytkownik

24.09.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Polecam!! Nic dziwnego, że...
Polecam!! Nic dziwnego, że mają tyle pozytywnych opinii w internecie i na mieście. Faktycznie trudno ich przegonić jakością i precyzją. O fordach wiedzą wszystko

niezalogowany-uzytkownik

08.08.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Jestem pozytywnie zaskoczona...
Jestem pozytywnie zaskoczona ich podejściem do klienta. Zaangażowani, odpowiedzialni, konkretni w swojej pracy. Wiem za co płace i dlaczego. Ceny nie są niskie, ale jeśli komuś zależy na wysokiej jakości, to moim zdaniem będzie zadowolony.

zarejestrowany-uzytkownik

27.03.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona i...
Jestem zadowolona i cieszę sie, że wybrałam właśnie ten serwis samochodowy. Tu szybko, ale i dokładnie sprawdzili gdzie jestem problem. Ja mogłam poczekać w poczekalni i wypić kawę. Zajęli się tym w godzinę, a po tym mogłam znów ruszyć w drogę. Dzięki

zarejestrowany-uzytkownik

12.03.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
O serwisie słyszałem...
O serwisie słyszałem wiele dobrego, ale co się dziwić? Mają indywidualne podejście do klienta, stawiają za priorytet satysfakcję klienta i ceny nie są wygórowane. Cieszę się, że wybrałem się właśnie do Carrary Oby tak dalej

zarejestrowany-uzytkownik

28.02.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Naprawa konkretna i...
Naprawa konkretna i obsługa miła. Bardzo się cieszę, że zdecydowałem się na naprawe właśnie w tym serwisie. Indywidualne podejście do klienta, terminowa naprawa i co najważniejsze efekt godny pochwały. Samochód już nie robi mi psikusów.

zarejestrowany-uzytkownik

25.01.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Ceny nie są...
Ceny nie są wygórowane, choć na pierwszy rzut oka może się tak wydawać. W praktyce po prostu warto zostawić im auto do naprawy, bo zrobią wszystko by efekt finalny był dla klienta satysfakcjonujący.

zarejestrowany-uzytkownik

07.01.2019

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
Po kolizji auto...
Po kolizji auto trafiło do tego serwisu na oględziny - partner ubezpieczyciela.Długo czekaliśmy na oficjalną decyzję ubezpieczyciela i auto stało długo na placu serwisu. Wyszła szkoda całkowita, poproszono nas o zabranie pojazdu z parkingu. Zrobiliśmy to tego samego dnia. Okazało się że pewne części zostały już zutylizowane ponieważ były popękane - przed decyzją ubezpieczyciela!!!Nie otrzymaliśmy zatem całości tego co zostało przywiezione do serwisu. Inne części plastikowe które były połamane są wrzucone do środka samochodu - przecież też można byłoby je zutylizować. Jeden z pracowników powiedział mi podczas rozmowy, że błąd leży po ich stronie i nie powinni dopuścić do takiej sytuacji. Przyjechali "złomiarze" i zabrali części. Można by powiedzieć " BRAWO WY!!! "Obsługa fatalna poza młodym chłopakiem z którym miałem okazję rozmawiać będąc tam po raz kolejny.Wygląda to tak jakby pracowali za karę. Dodam jeszcze że pan kierownik kiedy jeden z naszych pracowników zadzwonił i zapytał co dalej z brakującymi elementami do samochodu powiedział, że powinniśmy się cieszyć, że nie dostaliśmy faktury za parking bo auto stało bardzo długo, a on nie będzie trzymał złomu na placu - nie zmienia to faktu że TO NIE BYŁ JEGO ZŁOM TYLKO NASZEJ FIRMY!!!Niech zatem Pan Kierownik rozwiąże umowę z ubezpieczycielem który im to auto przywiózł i długo wyceniał szkodę.Na koniec powiem tyle, że nie poleciłbym tego serwisu nikomu, a mam nadzieję że ten młody człowiek z którym rozmawiałem zmieni pracę bo się tam nie pasuje.

zarejestrowany-uzytkownik

20.08.2017

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (0)
NAPRAWA GWARANCYJNA: Przyjęcie...
NAPRAWA GWARANCYJNA: Przyjęcie do serwisu- pełna arogancja pana przyjmującego. Nie są w stanie określić czasu naprawy, traktują klienta jak intruza, wmawianie że usterka auta to urojenie klienta. Auto zostawione trzeci raz z tą samą usterką.

tiger18

24.04.2015

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (2)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wiedza i doradztwo.

Jakub_570

04.06.2014

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (12)
Samochód odstawiony do...
Samochód odstawiony do serwisu na diagnozę zawieszenia. Wykryte stuki w przednim zawieszeniu. Obsługa bardzo miła i kompetentna, propozycja naprawy na zasadach gwarancyjnych. Szybka i sprawna decyzja oraz przyjęcie do serwisu. Czas naprawy na nieoczekiwanie krótkim terminie, około 2 godziny. Auto po naprawie zostało umyte i odkurzone. Obłsuga serwisu zadzwoniła i poinformowała o zakończeniu naprawy

Mariusz_676

27.11.2011

Placówka

Lublin, Turystyczna 5

Nie zgadzam się (22)

Ford Carrara

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ford Carrara?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Trzeba przyznać, że...
Trzeba przyznać, że na fordach się znają jak mało kto. Jestem zadowolony z usług tego serwisu. Troskliwie podchodza do naprawy aut. Mają nowoczesny park maszynowy, obsługa klienta zawsze pomocna. POLECAM