Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ford Carrara
Treść opinii: Po kolizji auto trafiło do tego serwisu na oględziny - partner ubezpieczyciela.Długo czekaliśmy na oficjalną decyzję ubezpieczyciela i auto stało długo na placu serwisu. Wyszła szkoda całkowita, poproszono nas o zabranie pojazdu z parkingu. Zrobiliśmy to tego samego dnia. Okazało się że pewne części zostały już zutylizowane ponieważ były popękane - przed decyzją ubezpieczyciela!!!Nie otrzymaliśmy zatem całości tego co zostało przywiezione do serwisu. Inne części plastikowe które były połamane są wrzucone do środka samochodu - przecież też można byłoby je zutylizować. Jeden z pracowników powiedział mi podczas rozmowy, że błąd leży po ich stronie i nie powinni dopuścić do takiej sytuacji. Przyjechali "złomiarze" i zabrali części. Można by powiedzieć " BRAWO WY!!! "Obsługa fatalna poza młodym chłopakiem z którym miałem okazję rozmawiać będąc tam po raz kolejny.Wygląda to tak jakby pracowali za karę. Dodam jeszcze że pan kierownik kiedy jeden z naszych pracowników zadzwonił i zapytał co dalej z brakującymi elementami do samochodu powiedział, że powinniśmy się cieszyć, że nie dostaliśmy faktury za parking bo auto stało bardzo długo, a on nie będzie trzymał złomu na placu - nie zmienia to faktu że TO NIE BYŁ JEGO ZŁOM TYLKO NASZEJ FIRMY!!!Niech zatem Pan Kierownik rozwiąże umowę z ubezpieczycielem który im to auto przywiózł i długo wyceniał szkodę.Na koniec powiem tyle, że nie poleciłbym tego serwisu nikomu, a mam nadzieję że ten młody człowiek z którym rozmawiałem zmieni pracę bo się tam nie pasuje.