Baby cafe

(1.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 5)

Z przykrością muszę...
Z przykrością muszę stwierdzić, że w restauracji występuje dyskryminacja gości ze względu na potencjalny zarobek. Mieliśmy zarezerwowany stolik+krzesełko dziecięce dla 5 dorosłych i jednego niemowlaczka (o krzesełko żona specjalnie pytała w rozmowie tel. rezerwując stolik -zapewniono że będzie). Po przybyciu w umówionej godzinie pani "manager" zastawiając i przygotowując inny stół dla większej i liczniejszej grupy gości niż nasza, stwierdziła, że krzesełek dziecięcych wolnych nie ma (mimo, że takowe stały na widoku przy zastawianym właśnie stole) i że "tutaj odbędzie się umówiona wcześniej impreza" (czyt. ważniejsza od waszej). Na mój argument, że "nasza rezerwacja stolika, a więc i naszego czasu również jest umówioną wcześniej imprezą" otrzymałem nielogiczną i żenująco wymijającą odpowiedź, która jeszcze bardziej pogrążała przedstawicielkę restauracji: "tutaj państwo mieli wcześniej zamówione posiłki". Eureca! Nie chcąc wchodzić w dalsze sprzeczki słowno-merytoryczne, zdegustowani zmuszeni byliśmy lokal opuścić, pomimo wcześniejszych rezerwacji. Bez krzesełka, swojego obiadu byśmy spokojnie nie zjedli, a synek nie miałby możliwości siedzenia razem z nami przy posiłku. Pominę fakt, że w restauracjach "dziecięcych" powinno być więcej krzesełek do karmienia niż tylko dwa. Doświadczenie było ciekawe, nie spodziewałem się kontaktu z menadżerką/właścicielką (?) na tak niskim poziomie. Dodam, że planowaliśmy organizację "roczku" na min. 35 osób tutaj i chcieliśmy nieco lokal wybadać, jednak po tej "akcji" zapewne damy zarobić konkurencji.Zdziwienie, irytacja, zdegustowanie... Tak nie powinno się traktować gości. Szczególnie z małym dzieckiem, w restauracji -nomen omen- BabyCafe.

Micser1990

25.02.2017

Placówka

Gdańsk, Słowackiego 4d

Nie zgadzam się (0)
Zamierzałam urządzić w...
Zamierzałam urządzić w Baby Cafe pierwsze urodziny mojego dziecka. Cena nie grała roli. Niestety, niemiła i nieprofesjonalna obsługa zniechęciła mnie do nawiązania dalszego kontaktu. Kiedy zapytałam się o możliwość zorganizowania dziecku "roczku" tego i tego dnia, odbierająca telefon Pani mało przyjaznym, poirytowanym głosem stwierdziła, że mają chyba wówczas chrzciny, ale nie pamięta, że trzeba się kontaktować z Panią maganer. Organizowałam juz uroczystości w kilku restauracjach (np. Restauracja nad potokiem, Nautilus, Malinowy Ogród), za każdym razem pewnym standardem było to, że dzwonię z prostym pytaniem i otrzymuję konkretną odpowiedź, że odbierający telefon personel ma wgląd do grafiku, że jest miły i kulturalny. Pomijam już kwestię tego, że na stronie internetowej Baby Cafe nie ma informacji o tym, aby w sprawie rezerwacji stolika dzwonić do managera. Kiedy zadzwoniłam do Pani manager, usłyszałam: "Nie mam teraz przy sobie grafiku, proszę zadzwonić w poniedziałek" (była sobota, do dnia uroczystości zostały tylko 2 tygodnie, liczył się każdy dzień na zarezerwowanie gdzieś stolika, tak aby nie zostać na lodzie). No przepraszam bardzo, a kto ma mieć przy sobie grafik? Księżna jest w pracy czy na wakacjach? Pani manager stwierdziła, że jest teraz zajęta, bo mają przyjęcie, że na przeciw niej ktoś tam siedzi, rozmawiając ze mną powiedziała komuś głośno "do widzenia". Hiperpoprawność i słoma z butów. Ton nauczycielki i traktowanie jak natręta, tak jak by to było oczywistę, że to MI ma zależeć i, że zadzwonię w wyznaczonym przez Księżną terminie. Nalegałam, więc umówiłyśmy się na telefon tego samego dnia wieczorem. Ton personelu na poczcie ciąg dalszy. "W poniedziałek mam mnóstwo spotkań, umówmy się może na wtorek" (czyt. mam tyle spotkań, o, jaka jestem ważna). Plus za możliwość umówienia się na godzinę 20. Minus za ą i ę. "Nie mam przy sobie grafiku", "mam przed sobą grafik", w każdym niemal zdaniu werbalne i niewerbalne dowartościowywanie się. Ostatni raz rozmawiała ze mną w ten sposób pracownica ZUSu przed kontrolą skarbową. ;) Widać, że Baby Cafe ma monopol w Trójmieście, z powodu małej konkurencji w obszarze usług gastronomicznych skierowanych przede wszystkim do dzieci mają mnóstwo chętnych i chyba woda sodowa uderzyła "Księżnym" do głowy. Baby Cafe: trochę szacunku do klientów, bo ich stracicie i skończycie jak Mamma Cafe! Mamy kapitalizm, restauracji jest mnóstwo, jak klient płaci to wymaga. Nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że część z dziewięciu pozytywnych opinii na Trojmiescie.pl napisaliście sobie sami, szczególnie że, jak widać, opinie są dla Was istotne, skoro wklejacie je na swoją stronę internetową, promujecie się na tym portalu i na Facebooku... Podsumowując: Nie polecam. Lepiej urzadzić dziecku przyjęcie w restauracji KOS lub w Żabusi i być traktowanym z szacunkiem. Jeżeli relacja nie układa się na poziomie rozmowy telefonicznej, później będzie już tylko gorzej.

AnnaMaria_14

09.08.2015

Placówka

Gdańsk, Słowackiego 4d

Nie zgadzam się (0)
Lokal schludny i...
Lokal schludny i czysty, ma kilka pomieszczeń i jest dostosowany nawet do niemowlaków. Dziecko dostaje specjalne krzesełko, a niemowlaczek, który nie może usiedzieć na miejscu jest wkładany do kojca z zabawkami:) Jest pomieszczenie urodzinowe i ściana z podpisami i odciskami rąk dzieci które miały wyprawiane urodziny w tym lokalu. Obsługa miła, lecz nie podobało mi sie to, że nie dostałam żadnego menu. spis potraw znajdował się na tablicy obok baru, gdzie zamówienie przyjmowała miła pani. dań do wyboru mało, ale pogodziłam się z tym, licząc na niezłą wyżerkę. niestety bardzo się pomyliłam. Dzieciom zamówiłam rosołek, na który właściwie długo nie czekałam, był smaczny. ale na drugie danie kazali sporo czekać, gdzieś do 40 minut czekaliśmy. Zniechęcona zjadłam swojego devolaja z frytkami i natychmiast chciałam znaleźć się w domu, posiłek restauracji niestety bardzo mnie zmęczył. Ogólnie jestem zniechęcona zbyt długim oczekiwaniem.

mysiunia25

15.11.2011

Placówka

Gdańsk, Słowackiego 4d

Nie zgadzam się (0)

Baby cafe

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Baby cafe?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.