Jestem zszokowany. Mam problem z moim odtwarzaczem mp3 marki creative. Po wejściu na ich stronę i wypełnieniu kilku pytań na temat mojego sprzętu, wyskoczył komunika "Produkt, który Państwo wybrali został sklasifikowany jako 'Zakończenie prowadzenia usług gwarancyjnych' Wsparcie techniczne takiego produktu ograniczone jest do materiałów dostępnych online, takich jak Rozwiazania z Bazy Wiedzy,sterowniki, aktualizacje aplikacji i dokumentacja produktów dostępnych na stronie działu wsparcia technicznego firmy Creative. Użytkowników zapraszamy do korzystania z forów dyskusyjnych celem uzyskania dalszych informacji." I dodam, że ich baza z problemami jest bardzo mała i nie znalazłem tam problemu, który mnie dotyczy. Jestem bardzo zaskoczony, że tam można potraktować klienta.
Jestem zszokowany. Mam problem z moim odtwarzaczem mp3 marki creative. Po wejściu na ich stronę i wypełnieniu kilku pytań na temat mojego sprzętu, wyskoczył komunika "Produkt, który Państwo wybrali został sklasifikowany jako 'Zakończenie prowadzenia usług gwarancyjnych' Wsparcie techniczne takiego produktu ograniczone jest do materiałów dostępnych online, takich jak Rozwiazania z Bazy Wiedzy,sterowniki, aktualizacje aplikacji i dokumentacja produktów dostępnych na stronie działu wsparcia technicznego firmy Creative. Użytkowników zapraszamy do korzystania z forów dyskusyjnych celem uzyskania dalszych informacji." I dodam, że ich baza z problemami jest bardzo mała i nie znalazłem tam problemu, który mnie dotyczy. Jestem bardzo zaskoczony, że tam można potraktować klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.