Euroapteka

(3.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 9)

Oceniam jakość obslugi...
Oceniam jakość obslugi Euroapteki na "tak sobie". Uważam iż personel powinien zadbać o większą ilość dostępnych lekarstw. Co prawda można zamówić i są na następny dzień, czasem później. Aczkolwiek chyba każdy woli wejść do apteki, kupić to czego potrzebuje i wyjść. Personel apteki nie powinien rozmawiać miedzy sobą o prywatnych rzeczach przy klientach. Zaś zachowanie można ocenić jako "roztrzepane".

zarejestrowany-uzytkownik

30.01.2015

Placówka

Sulęcin, Poznańska 4

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię tę...
Bardzo lubię tę aptekę. Jest bardzo mała, ale ma dość pokaźny asortyment leków i kosmetyków, akcesoriów. Często są promocje na różne produkty. Lokal jest zadbany, czysty, dobrze oświetlony. Ceny są różne, poza lekami, najczęściej kupuję produkty objęte promocją. Obsługa jest bardzo kompetentna, uprzejma, potrafi doradzić.

Ewelina_973

04.11.2012

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy działu z dermokosmetykami w Aptece, która znajduje się na parterze Galerii Handlowej Solvey Park. Weszłam i do strefy wejścia nie stwierdziłam, żadnych uchybień. Skierowała się w stronę działu z dermokosmetykami. Kosmetyki były równo poustawiane na regałach, niestety ceny nie były ani dobrze widoczne ani na każdym kosmetyku. Po ok. 2 minutach pojawiła się pracownica, która zaoferowała pomoc, gdy podziękowałam to znikła tak nagle jak się pojawiła. Tylko 3 punkty za brak cen i dostępnych w widocznym miejscu testerów ( bo testerów nie widziałam spędzając na dziale ok 4- 5 minut a według mnie powinny być w dostępnym miejscu).

Magika

07.08.2012

Placówka

Kraków, Zakopiańska 105

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym po zakupach w centrum handlowym wybrałem się jeszcze do apteki aby zakupić bandaż.I już po paru minutach mi się tego odechciało bo gdy wszedłem do środka zobaczyłem dość sporą kolejkę, którą obsługiwała tylko jedna Pani. Po czasie ktoś z kolejki zapytał czy można kogoś po prosić do 2 kasy to Pani nic na to nie powiedziała i dopiero po paru minutach wyłoniła się z zaplecza druga Pani łaskawie mówiąc zapraszam do 2 kasy.Już wiem że jeśli będę chciał stracić parę dobrych minut to będę tam chodził po leki. Opisując jeszcze stan apteki w środku to nic nie było do zarzucenia porządek panował a Panie tam pracujące były ubrane zgodnie ze standardami.

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2012

Placówka

Świdnica, Strzegomska 2

Nie zgadzam się (1)
Będąc w CH...
Będąc w CH Czyżyny wstąpiłam do apteki. Wejście i wnętrze było czyste. Na półkach towar był idealnie poukładany. Wszystkie produkty były równo, a blaty były czyste. Apteka ma naprawdę bardzo duży wybór dermokosmetyków. Rozejrzałam się po półkach i niestety stwierdziłam, że ceny są naprawdę bardzo wysokie. Potrzebowałam jednak soli morskiej, dlatego postanowiłam przy okazji wizyty ją kupić. Niestety moje zaskoczenie było jeszcze większe, gdy zobaczyłam kolejkę do kas. Stało w niej około 15 osób. Obsługiwały tylko dwie farmaceutki. Ustawiłam się w kolejce. Czekałam ponad 10 minut. Farmaceutka, która mnie obsługiwała przywitała się uprzejmie i szybko przyniosła to co chciałam. I tu cena nie była zbyt niska. Szybko zapłaciłam i opuściłam aptekę. Pozytyw za wygląd miejsca obsługi i kompetencje personelu. Negatywnie oceniam ceny i czas obsługi. Asortyment natomiast uważam za bardzo duży i zróżnicowany.

Benia

01.02.2012

Placówka

Kraków, Medweckiego

Nie zgadzam się (0)
Po wizycie u...
Po wizycie u lekarza musiałam mojej córce wykupić antybiotyk.Wybrałam najbliższa aptekę padło na euro aptekę .Jak zawsze powitała mnie dość spora kolejka liczyłam ze jakieś 10 minut postoje .Jednak po 10 minutach nic się nie ruszyłam do przodu zaniepokojona spojrzałam ile jest osób obsługujących.Na 3 stanowiska czynne były tylko 2 jeden z aptekarzy zamiast obsługiwać klientów układał towar na półkach.Co jakiś czas ktoś odchodził z kwitkiem bo nie dostał keku.Nikt z personelu nie obsłużył kobiety w ciąży bez kolejki, która jak się później okazało stała 30 minut za produktem z wystawy którego nie był na stanie tylko było puste opakowanie na wystawie.Ja równeiz nie zakupiłam leku, pani oznajmiła ze zabrakło.Poprosiłam o zamiennik ,którego tez chwilowo zabrakło..Zaproponowano mi zamówienie leku na inny termin.Po staniu taki czas chciałam chociaż zakupić promocyjne produkty z gazetki.Na 5 był tylko 1 bo reszty brakło.Ogólnie na regałach z lekami były bardzo duże pustki.Obsługa była obojętna i wykonywała powoli swoją pracę.

Anna_3588

16.12.2011

Placówka

Wrocław, Strzegomska

Nie zgadzam się (0)
Apteka jest dużych...
Apteka jest dużych rozmiarów, czysta. Część towaru (głównie kosmetyki) jest wystawiona na regałach, do których klient ma swobodny dostęp. W pobliżu wejścia stał schludnie wyglądający ochroniarz, który witał wchodzących i żegnał wychodzących. Podeszłam od razu do lady, znajdowało się za nią 3 pracowników, ale żaden nie powitał mnie, nie zaprosił do siebie. Dopiero gdy stanełam wyraźnie na wprost jednego ze stanowisk pracownica (schludnie ubrana) przywitała mnie. Poprosiłam o jakiś talk czy zasypkę. Kobieta zniknęla na moment na zapleczu, po czym wróciła z jednym opakowaniem i podała mi je. Nie podobało mi się, że nie zaproponowano mi żadnego wyboru, ale nie chciałam przedłużać zakupu, w końcu nie kupowałam nic ważnego, więc przystałam na oferowany towar i dokonałam zapłaty. Pracownica podziękowała mi za zakup, wydając resztę stanowczo oznajmiła, że nie ma wydać 1 grosza (wiem, że to drobiazg, ale można by to powiedzieć bardziej uprzejmym tonem). Co do cen w aptece, to kiedyś wydawało mi się, że są one atrakcyjne, ale chwilę później przekonałam się, że gdybym kupiła zasypkę w Rossmanie to zapłaciłabym złotówkę mniej (i to bez zadnej promocji), co na tanim towarze jest sporą różnicą.

Karolina_962

14.12.2011

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (0)
Będąc w...
Będąc w C.H Jantar wstąpiłam do Euro-Apteki po tabletki przeciwbólowe.Po przekroczeniu progu apteki odczułam niesamowite uczucie,wyciszenia,spokoju .W aptece panuje idealny porządek i czystośc.Panie farmaceutki ubrane w białe fartuchy co dodaje wrazenia sterylności.Wnętrze jest bardzo jasne ,towar starannie ułożony na półkach,jest duzo produktów w promocyjnych cenach.Jest dostępna broszurka z listopadowymi spadkami cenowymi.Obsługa miła i sympatyczna ,służą radą i pomocą.Polecam tą aptekę i zawsze do niej zawitam.

zarejestrowany-uzytkownik

14.11.2011

Placówka

Słupsk, Szczecińska 58

Nie zgadzam się (7)
Dziś byłam odebrać...
Dziś byłam odebrać krem za groupona. Spotkałam się z bardzo sympatycznym podejściem. Uśmiechnięta pani farmaceutka przekazała mi produkt, a do tego prawie 30 próbek i to takich akurat dla mnie, a nie przypadkowych. Porozmawiała ze mną chwilę. Wszystko odbyło się bardzo przyjemnie. W dodatku zanim przyjechałam, dzwoniłam by dowiedzieć się, czy krem jest na stanie, jednak okazało się, że wtedy - poniedziałek, kremu nie było. Ale podałam swój numer telefonu i gdy w piątek krem już był, zadzwoniono do mnie z tą informacją.

zarejestrowany-uzytkownik

02.10.2011

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Jana III Sobieskiego 6

Nie zgadzam się (2)

Euroapteka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euroapteka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Oceniam jakość obslugi...
Oceniam jakość obslugi Euroapteki na "tak sobie". Uważam iż personel powinien zadbać o większą ilość dostępnych lekarstw. Co prawda można zamówić i są na następny dzień, czasem później. Aczkolwiek chyba każdy woli wejść do apteki, kupić to czego potrzebuje i wyjść. Personel apteki nie powinien rozmawiać miedzy sobą o prywatnych rzeczach przy klientach. Zaś zachowanie można ocenić jako "roztrzepane".