Pietro Baldini

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jako że jutro...
Jako że jutro dzień chłopaka a ja nadal nie posiadam prezentu postanowiłam wejść do sklepu z krawatami. Wybór ogromny. Cały sklep zabudowany regałami na których z ogromną precyzją poukładane są krawaty męskie. Krawaty czyste wyprasowane pięknie prezentują się na regałach zachęcając do kupna. Cóż z tego że w sklepie czysto i bardzo przyjemnie jeśli niekompetentna obsługa dodatkowo mało uprzejma psuje cały efekt. Najpierw długo musiałam czekać na zainteresowanie się mną Pani pracującej w butiku. Potem kiedy już sama poprosiłam o pomoc nie uzyskałam właściwej odpowiedzi na żadne pytanie. Pracownica nie wiedziała z jakiego materiału są krawaty, nie wiedziała jakie są szerokości i długości krawatów. Brak wiedzy jednak nie był tak rażący jak brak dobrych manier zaczynając na nieprzywitaniu Klienta kończąc na nie pożegnaniu. Po drodze miało miejsce warczenie na Klienta i pretensje o to że w ogóle przyszedł co wywnioskowałam na podstawie odpowiedzi udzielanych od niechcenia.

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2011

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (3)

Pietro Baldini

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pietro Baldini?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jako że jutro...
Jako że jutro dzień chłopaka a ja nadal nie posiadam prezentu postanowiłam wejść do sklepu z krawatami. Wybór ogromny. Cały sklep zabudowany regałami na których z ogromną precyzją poukładane są krawaty męskie. Krawaty czyste wyprasowane pięknie prezentują się na regałach zachęcając do kupna. Cóż z tego że w sklepie czysto i bardzo przyjemnie jeśli niekompetentna obsługa dodatkowo mało uprzejma psuje cały efekt. Najpierw długo musiałam czekać na zainteresowanie się mną Pani pracującej w butiku. Potem kiedy już sama poprosiłam o pomoc nie uzyskałam właściwej odpowiedzi na żadne pytanie. Pracownica nie wiedziała z jakiego materiału są krawaty, nie wiedziała jakie są szerokości i długości krawatów. Brak wiedzy jednak nie był tak rażący jak brak dobrych manier zaczynając na nieprzywitaniu Klienta kończąc na nie pożegnaniu. Po drodze miało miejsce warczenie na Klienta i pretensje o to że w ogóle przyszedł co wywnioskowałam na podstawie odpowiedzi udzielanych od niechcenia.