Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pietro Baldini
Treść opinii: Jako że jutro dzień chłopaka a ja nadal nie posiadam prezentu postanowiłam wejść do sklepu z krawatami. Wybór ogromny. Cały sklep zabudowany regałami na których z ogromną precyzją poukładane są krawaty męskie. Krawaty czyste wyprasowane pięknie prezentują się na regałach zachęcając do kupna. Cóż z tego że w sklepie czysto i bardzo przyjemnie jeśli niekompetentna obsługa dodatkowo mało uprzejma psuje cały efekt. Najpierw długo musiałam czekać na zainteresowanie się mną Pani pracującej w butiku. Potem kiedy już sama poprosiłam o pomoc nie uzyskałam właściwej odpowiedzi na żadne pytanie. Pracownica nie wiedziała z jakiego materiału są krawaty, nie wiedziała jakie są szerokości i długości krawatów. Brak wiedzy jednak nie był tak rażący jak brak dobrych manier zaczynając na nieprzywitaniu Klienta kończąc na nie pożegnaniu. Po drodze miało miejsce warczenie na Klienta i pretensje o to że w ogóle przyszedł co wywnioskowałam na podstawie odpowiedzi udzielanych od niechcenia.