CCUSA

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Hej,chciałabym Was ostrzec...
Hej,chciałabym Was ostrzec przed biurem CCUSA, ja akurat miałam nieprzyjemność zapisać się w Warszawie. Kontakt z przedstawicielami jak i współpraca z nimi układa się świetnie, kiedy tylko trzeba dokonać płatności. Kiedy jednak przychodzi do wywiązania się z warunków umowy, to już nie są tacy fajni. Wybieralam się z drugą osobą na opcję Placement, mieli szukac nam pracy razem. Dokonalismy wszelkich oplat w terminach, dostarczylismy dokumenty etc. Czekalismy bardzo dlugo na przydzial do pracy i nic się nie dzialo, az w koncu kilka dni temu zostalismy poinformowani ze z racji tego iz zostalo malo pracodawcow, musimy zgodzic się na pracę osobno i byle jaką jaka zostanie, lub zrezygnowac. Oczywiscie w przypadku rezygnacji przywlaszczają sobie 25% pierwszej raty za program. Masakra, nie polecam nikomu tego biura. Miesiąc temu dostałam ofertę pracy, ale tylko ja, bez tej drugiej osoby. Przekonywano mnie wtedy, że oferta dla niej jest w przygotowaniu i to kwestia czasu kiedy ją otrzymamy. W rzeczywistosci nie otrzymalismy wcale, a moją pracę mi zabrano o czym nawet nie zostałam poinformowana. Na wszelkie pytania i zastrzeżenia otrzymywałam odpowiedzi nie na temat, lub zawierające stałą formułkę "to nie zależy od nas tylko od biura w USA", albo "nie da się nic przyspieszyc, trzeba czekac". Zamierzam wklejać tę wiadomość gdzie się da i ostrzegać ludzi przed tym biurem. Pozdrawiam i radzę skorzystać z ofert innych biur

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2012

Placówka

Warszawa, Dobra

Nie zgadzam się (0)
O organizacji dowiedziałam...
O organizacji dowiedziałam się od znajomych. Zdecydowałam sie wziąć udział w programie wyjazdu zagranicznego. Niestety napotkałam same trudności i brak pomocy ze strony koordynatora i konsultantów regionalnych. Musiałam radzić sobie sama przy aplikacji, koordynatorka wyraźnie mnie okłamała mówiąc, że wysłała pismo potrzebne mi do uzyskania dokumentu z mojej uczelni. Tymczasem przyszło ono miesiąc później, z datą o dwa dni wcześniejszą. Nie mogłam nic udowodnić, bo nikt nie chciał mi napisać maila, a jedynie o wszystkim zapewniali przez telefon. Uważam, że koordynatorka programu jest bardzo niekompetentna i spotkałam się z wieloma podobnymi opiniami. To, że udało się się wyjechac na bardzo korzystnych warunkach zawdzięczam tylko swojemu uporowi.

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma CCUSA zajmuje...
Firma CCUSA zajmuje się pośredniczeniem w wyjazdach zarobkowo-edukacyjnych za granicę, w szczególności USA. Wyjazdy mają na celu również poznanie kraju, ale do rzeczy. W styczniu tego roku zdecydowałam się na wyjazd, ponieważ miałam już pracę na obozie i potrzebowałam kogoś kto pomoże mi z takim wyjazdem, ponieważ to był mój pierwszy raz i oczywiście musiałam postarać się o dostanie wizy. Wybór padł na CCUSA, ponieważ polecił mi znajomy tę firmę i twierdził, że wszystko załatwią i nie będę mieć żadnych problemów. Z pełnym entuzjazmem zajęłam się rejestracją na stronie CCUSA i tu już zaczęły się schody. Wszystkie aplikacje były w języku angielskim i nie było możliwości zmienienia języka. Dla mnie nie był to problem, ponieważ znam ten język w stopniu dość dobrym, ale dla koleżanki, która również zdecydowała się na wyjazd była to największa przeszkoda. I uważam, że skoro te informacje były tylko dla polskiej placówki tej firmy mogliby dać możliwość zmiany języka. Po etapie wypełniania formularzy aplikacyjnych przyszłą kolej na opłaty z tym związane. Wysokość opłat była podawana na koncie użytkownika, ale nie podano informacji do kiedy. Było to bardzo stresujące dla nas, ponieważ opóźnienia z wpłatą skutkowały powiększeniem tej należności. Z tego powodu musieliśmy dzwonić do placówki CCUSA i dowiadywać się tego. Wysyłaliśmy również maile z prośbą o te dane jednak nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Natomiast dzwonienie było wielką próbą cierpliwości, ponieważ ciągle zgłaszała się automatyczna sekretarka. Po przebrnięciu tego etapu były wizyta w ambasadzie i tu o dziwo nie było większych problemów. Jednak później już po otrzymaniu wiz miało być spotkanie informacyjne odnośnie dokumentów, które musimy wypełnić przy wjeździe do USA. Informacja o spotkaniu została nam wysłana za późno, gdyż dokładnie godzinę przed, a biorąc pod uwagę, że do miasta docelowego mieliśmy około 200 km, więc to było fizycznie niemożliwe zdążyć. Natomiast pracownik CCUSA próbował nam wmówić, że taka informacja została wysłana tydzień wcześniej, co nie miało tak na prawdę miejsca. Następnie osoba ta zobligowała się, że wyśle nam wszystkie niezbędne instrukcje w formie pdf, co zrobił dopiero miesiąc po naszym przyjeździe do USA, kiedy już to nie było nam potrzebne. Bez tej instrukcji mieliśmy trochę problemów, ale jednak jakoś się udało to wypełnić z pomocą innych. A tutaj zaznaczę, że nie mogłam już zrezygnować z wyjazdu, ponieważ przepadły by mi prawie wszystkie pieniądze, które w to włożyłam. A wracając do mojego opisu, to kolejnym dużym problemem było uzyskanie informacji co mamy zrobić po przyjeździe do USA, np. jak wydostać się z lotniska, czy ktoś będzie czekał... CCUSA zapewniło nas, że dostaniemy wszystkie niezbędne informację na pocztę. Jednak tych informacji nie dostawaliśmy bardzo długo, więc zadzwoniliśmy do firmy, aby zapytać o to, jednak tutaj znów problem z dodzwonieniem się (ciągle zgłaszała się automatyczna sekretarka). Kiedy w końcu nam się udało było to dwa dni przed planowanym wylotem. Pracownik zapewnił nas, że dostaniemy instrukcje na maila, jednak nic takiego nie nastąpiło. Dopiero 12 godzin przed wylotem po wielu telefonach i mailach ktoś nam wysłał tę instrukcję i kiedy odbierano nasze telefony pracownicy nie ukrywali swojego zirytowania naszymi prośbami o to. Dla nas był to pierwszy raz, więc dlaczego się pracownik dziwił, że chcemy znać chociaż adresy miejsc przeznaczenia. Kolejnym problemem było to, że pracownik z amerykańskiej placówki z CCUSA pownienen czekać na nas na lotnisku w USA, jednak nikt nie czekał i musiałam radzić sobie sama. Lądowanie miałam na lotnisku JFK w New York, które jest ogromne i obsługuje ogromną ilość pasażerów. Dodatkowo musiałam czekać na koleżankę 5 godzin na lotnisku, ponieważ pracownik CCUSA zarezerwował nam dwa różne loty, pomimo tego, że wiedzieli, iż chcemy podróżować razem. A wcześniej sami pytali nas, czy chcemy być w jednym samolocie. Kończąc mój opis CCUSA, mogę stwierdzić, że firma ta jest bardzo niekompetentna i nie niestety nie mam dobrego zdania o niej i nie poleciłabym jej nikomu.

teri

27.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)

CCUSA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CCUSA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Hej,chciałabym Was ostrzec...
Hej,chciałabym Was ostrzec przed biurem CCUSA, ja akurat miałam nieprzyjemność zapisać się w Warszawie. Kontakt z przedstawicielami jak i współpraca z nimi układa się świetnie, kiedy tylko trzeba dokonać płatności. Kiedy jednak przychodzi do wywiązania się z warunków umowy, to już nie są tacy fajni. Wybieralam się z drugą osobą na opcję Placement, mieli szukac nam pracy razem. Dokonalismy wszelkich oplat w terminach, dostarczylismy dokumenty etc. Czekalismy bardzo dlugo na przydzial do pracy i nic się nie dzialo, az w koncu kilka dni temu zostalismy poinformowani ze z racji tego iz zostalo malo pracodawcow, musimy zgodzic się na pracę osobno i byle jaką jaka zostanie, lub zrezygnowac. Oczywiscie w przypadku rezygnacji przywlaszczają sobie 25% pierwszej raty za program. Masakra, nie polecam nikomu tego biura. Miesiąc temu dostałam ofertę pracy, ale tylko ja, bez tej drugiej osoby. Przekonywano mnie wtedy, że oferta dla niej jest w przygotowaniu i to kwestia czasu kiedy ją otrzymamy. W rzeczywistosci nie otrzymalismy wcale, a moją pracę mi zabrano o czym nawet nie zostałam poinformowana. Na wszelkie pytania i zastrzeżenia otrzymywałam odpowiedzi nie na temat, lub zawierające stałą formułkę "to nie zależy od nas tylko od biura w USA", albo "nie da się nic przyspieszyc, trzeba czekac". Zamierzam wklejać tę wiadomość gdzie się da i ostrzegać ludzi przed tym biurem. Pozdrawiam i radzę skorzystać z ofert innych biur