Caffe po godzinach

(2.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

Marcin_2179

18.11.2014

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 29

Nie zgadzam się (0)
Dobra lokalizacja w...
Dobra lokalizacja w centrum miasta. Lokal niezbyt duży, wystrój przeciętny trochę w stylu wiejskim (wygląda na to że taki styl był zamierzony), stoliki bardzo blisko siebie co nie daje poczucia komfortu. Jedynie dwie kanapy są lepiej usytuowane. W kawiarni czysto jak i w toalecie gdzie dostępny jest papier toaletowy, mydło itp. Lokal posiada bogatą ofertę herbat, kaw oraz inne różności typu tosty, ciasta, sałatki. Ceny nie zbyt wygórowane jednak czas oczekiwania zbyt długi ok. 25 minut przy zamówieniu zwykłych tostów z serem. Jakość produktów bez zarzutów a obsługa na odpowiedni poziomie ( powitała mnie oraz pożegnała

Obserwatorka_9

21.02.2012

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 29

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję pierwszy...
Miałam okazję pierwszy raz odwiedzić kawiarnie Caffe po godzinach. Nie wiem jak długo ta kawiarnia istnieje, ale wydaje mi się że od niedawna, ponieważ wcześniej nic o niej nie słyszałam. Z zewnątrz wygląd kawiarni był nawet całkiem kuszący. Wnętrze było niewielkie, mieściło się kilka stolików. Większość z nich była wolna, dlatego postanowiłam wybrać najdogodniejszy dla siebie. Przy oknie wolny był stolik z kanapami. Wyglądał na najwygodniejszy, niestety stolik okazał się bardzo brudny, a po przyjrzeniu się kanapie okazało się, że są na niej plamy. Dlatego postanowiłam usiąść przy stoliku z krzesłami. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że większość stolików na sali jest brudna. Stoliki były poklejone i odciśnięte na nich były spody szklanek. W końcu wybrałam jeden, który wyglądał w miarę czysto i sama dodatkowo jeszcze go przetarłam chusteczką.Po chwili podeszła kelnerka z menu. Powiedziałam, że zainteresowana jestem koktajlami, więc kelnerka od razu wskazała mi na której stronie znajdę koktajle. Menu okazało się bardzo zniszczone, kartki wylatywały, a niektóre nawet były dziurawe. Do wyboru miałam 8 rodzajów. Zamówione zostały dwa różne. Po około 10 minutach zauważyłam, że na ladzie czeka już gotowy jeden koktajl, drugi był jeszcze przygotowywany. Gdy kelnerka miała już gotowe obydwa koktajle dostrzegłam, że ten który był przygotowany jako pierwszy został oddany przez kelnerkę do osoby, która go przygotowywała, a do stolika został przyniesiony tylko jeden. Po minucie został dostarczony i ten, który wrócił, jak się okazało poszedł do poprawki. W trakcie jak był przygotowywany ten drugi koktajl temu pierwszemu zdążyła opaść bita śmietana i rurki, które zostały w nią wbite nie chciały się trzymać. Osoba, która je przygotowywała dodała jeszcze jedna warstwę bitej śmietany i raz jeszcze polała całość polewą karmelową. Do stolika został przyniesiony z cieknącym karmelem po szklance. Nie wyglądało to ładnie, ale ze względu na to, że lubię bitą śmietanę nie zwróciłam na to dużej uwagi. Koktajle okazały się smaczne, jednak trochę zbyt słodkie, szczególnie mogę polecić czekoladowe z nutą miętową. Ogólnie oceniając, wystrój kawiarni był urządzony wg pewnego pomysłu, jednak do końca niezrealizowany i niestety zaniedbany. Okna i stoliki były brudne. Toaleta była wspólna dla Panów i Pań co bardzo mi się nie spodobało. Więc wychodząc z kawiarni miałam mieszane uczucia... chyba szybko tam nie wrócę.

zarejestrowany-uzytkownik

18.09.2011

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 29

Nie zgadzam się (1)

Caffe po godzinach

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Caffe po godzinach?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.