KAMEL

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Do drogerii postanowiłam...
Do drogerii postanowiłam wstąpić na drobne zakupy. W pierwszej części sklepu za kasą stała kobieta, która wszystkich klientów witała werbalnie. Znajdują się tu farby do włosów, kremy i perfumy dla kobiet i mężczyzn itp. Z tej części akurat nic mnie nie interesowało, więc postanowiłam iść wąskim korytarzem do drugiej części sklepu. Na końcu korytarza były schody, gdzie cały stopień był oberwany z płytek. Drugi stopień częściowo pozbawiony płytek. Były tam dwie kobiety, które rozmawiały na prywatne tematy nie zauważając wchodzących klientów. W tej części znajduje się chemia. Na półkach zauważyłam braki w towarze m.in. żele do kąpieli były po jednej sztuce albo nie było wolne miejsce. Kobiety przestały szeptać w chwili, kiedy podeszłam do kasy. Ze względu na brak kolejki obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Ekspedientka pożegnała mnie zwrotami grzecznościowymi.

zarejestrowany-uzytkownik

12.06.2012

Placówka

Płońsk, Płocka 16

Nie zgadzam się (0)
W pierwszej części...
W pierwszej części sklepu znajdują się kosmetyki. Stała tam pani, która bardzo chetnie pomagał. Jednak było tam bardzo dużo prodóktów: kremów, perfum jednak wszystkiego tylko po jednej sztuce albo w małych ilościach. Właściciel na bardzo małej powierzchni chce jak najwięcej produktów wystawić. W środku sklepu panował ład i porządek. W drugiej części znajduje się chemia. Małe koszyki w równym rzędzie ustawione przed wejściem. Produkty równo poustawiane na półkach. Nie było widocznych braków produktowych. Ceny w jasny i czytelny sposób zawieszone przy odpowiednich produktach. Zastrzeżenie budzi jednak fakt braku w sklepie osób, których by można było zapytać o pomoc w wyborze produktu. Jedyną osobą która jest zainteresowana Klientem to pracownik obsługujący kasę. Chętnie odpowiada na zadawane pytania, udziela jasnych i wyczerpujących odpowiedzi. Warto zastanowić się nad zwiększoną obsługą personelu w sklepie dostępną dla Klienta z odpowiednią wiedzą na temat znajdujących się w nim produktów.

zarejestrowany-uzytkownik

07.09.2011

Placówka

Płońsk, Płocka 16

Nie zgadzam się (2)

KAMEL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KAMEL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.