Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KAMEL
Treść opinii: W pierwszej części sklepu znajdują się kosmetyki. Stała tam pani, która bardzo chetnie pomagał. Jednak było tam bardzo dużo prodóktów: kremów, perfum jednak wszystkiego tylko po jednej sztuce albo w małych ilościach. Właściciel na bardzo małej powierzchni chce jak najwięcej produktów wystawić. W środku sklepu panował ład i porządek. W drugiej części znajduje się chemia. Małe koszyki w równym rzędzie ustawione przed wejściem. Produkty równo poustawiane na półkach. Nie było widocznych braków produktowych. Ceny w jasny i czytelny sposób zawieszone przy odpowiednich produktach. Zastrzeżenie budzi jednak fakt braku w sklepie osób, których by można było zapytać o pomoc w wyborze produktu. Jedyną osobą która jest zainteresowana Klientem to pracownik obsługujący kasę. Chętnie odpowiada na zadawane pytania, udziela jasnych i wyczerpujących odpowiedzi. Warto zastanowić się nad zwiększoną obsługą personelu w sklepie dostępną dla Klienta z odpowiednią wiedzą na temat znajdujących się w nim produktów.