W tej firmie kupowaliśmy książki za pośrednictwem Allegro. Książki kupowaliśmy nie dla siebie, tylko dla innej osoby. Opisy aukcji są tragiczne. Brak sensownego szablonu aukcji, idiotycznie dobrane kolory, układ tekstu i kolorystyka zniechęca do pobytu na stronie. Brak jakiś informacji o książce, ponad to, co można przeczytać na okładce. Do tego głupie wstawki, że jak mi nie pasuje regulamin to mam nie kupować, że komentarz wystawia pierwszy kupujący. Nazwa sklepu na Allegro też żałosna - Nie dla ciebie. Rozumiem, że sprzedający komunikuje klientom, żeby lepiej poszli sobie gdzie indziej. Do tego jednak ma Standard Allegro, który ponoć jest czymś więcej niż kiedyś był Super Sprzedawca, więc założyłam, że można kupować. Komentarzy sprzedający miał dużo. Kupiliśmy dwie książki. Nie dlatego, że akurat spodobał nam się sprzedający, ale dlatego, że miał akurat dwa potrzebne egzemplarze, więc założyliśmy, że zaoszczędzimy na wysyłce. Kupiliśmy, sprzedający wysłał automatyczną wiadomość, że w przypadku kupna kilku pozycji należy czekać na informacje o koszcie wysyłki. Poczekaliśmy, e-mail przyszedł następnego dnia. Zapłaciliśmy przez płacę z Allegro, przy płatności, w miejscu przeznaczonym na to, podaliśmy adres do wysyłki, zupełnie inny niż nasz. Sprzedawca komunikatami wysyłanymi z systemu Allegro powiadamia o poszczególnych etapach realizacji transakcji. Ku mojej rozpaczy, wczoraj po południu wyciągnęłam ze skrzynki list polecony z książkami, adresowany na adres, który był u ustawieniach Allegro. No cóż, po standardzie Allegro spodziewałabym się czegoś więcej, teraz muszę ponieść koszty wysłania tych książek do nabywcy, który ich potrzebuje. Na mój mail odnośnie nieprawidłowego wysłania przesyłki sprzedawca jeszcze nie odpowiedział. Ocena pozytywna, bo szybko dostałam informację o koszcie wysyłki i dość szybko przyszła paczka.
W tej firmie kupowaliśmy książki za pośrednictwem Allegro. Książki kupowaliśmy nie dla siebie, tylko dla innej osoby. Opisy aukcji są tragiczne. Brak sensownego szablonu aukcji, idiotycznie dobrane kolory, układ tekstu i kolorystyka zniechęca do pobytu na stronie. Brak jakiś informacji o książce, ponad to, co można przeczytać na okładce. Do tego głupie wstawki, że jak mi nie pasuje regulamin to mam nie kupować, że komentarz wystawia pierwszy kupujący. Nazwa sklepu na Allegro też żałosna - Nie dla ciebie. Rozumiem, że sprzedający komunikuje klientom, żeby lepiej poszli sobie gdzie indziej. Do tego jednak ma Standard Allegro, który ponoć jest czymś więcej niż kiedyś był Super Sprzedawca, więc założyłam, że można kupować. Komentarzy sprzedający miał dużo. Kupiliśmy dwie książki. Nie dlatego, że akurat spodobał nam się sprzedający, ale dlatego, że miał akurat dwa potrzebne egzemplarze, więc założyliśmy, że zaoszczędzimy na wysyłce. Kupiliśmy, sprzedający wysłał automatyczną wiadomość, że w przypadku kupna kilku pozycji należy czekać na informacje o koszcie wysyłki. Poczekaliśmy, e-mail przyszedł następnego dnia. Zapłaciliśmy przez płacę z Allegro, przy płatności, w miejscu przeznaczonym na to, podaliśmy adres do wysyłki, zupełnie inny niż nasz. Sprzedawca komunikatami wysyłanymi z systemu Allegro powiadamia o poszczególnych etapach realizacji transakcji. Ku mojej rozpaczy, wczoraj po południu wyciągnęłam ze skrzynki list polecony z książkami, adresowany na adres, który był u ustawieniach Allegro. No cóż, po standardzie Allegro spodziewałabym się czegoś więcej, teraz muszę ponieść koszty wysłania tych książek do nabywcy, który ich potrzebuje. Na mój mail odnośnie nieprawidłowego wysłania przesyłki sprzedawca jeszcze nie odpowiedział. Ocena pozytywna, bo szybko dostałam informację o koszcie wysyłki i dość szybko przyszła paczka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.