Sportmaxx

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W sklepie internetowym...
W sklepie internetowym zakupiłam rolki dla córki. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia w południe przyjechał kurier z towarem. Spodziewałam się go po 3 dniach. Rolki bardzo ładne, zgodnie z opisem w internecie. Niestety czegoś mi tu brakowało. Rolki miały mieć wymienne kółka tj. w jednej linii, lub dwa kółka po bokach. Brakowało w komplecie śrub, kluczy imbusowych itp. Napisałam e-maila do firmy z zapytaniem. Odpisano mi tego samego dnia, że pewnie nastąpiła pomyłka i proszą, aby rolki odesłać i przyślą kompletny zestaw. Jednakże moja córka była tak nimi zachwycona, że mąż postanowił sam kupić śruby i dokonać przeróbki niż tracić czas na oczekiwanie na kolejną dostawę. Poinformowałam firmę o mojej decyzji. Otrzymałam po chwili odpowiedź, że przepraszają za zaistniałą sytuację a jako rekompensatę otrzymałam rabat na kolejne zakupy. Firma godna polecenia. Kto z nas się nie myli? Sukcesem jest wyjście z twarzą z takiej pomyłki. Ważna jest też wyrozumiałość klienta w takiej sytuacji. Pracownik firmy był bardzo kompetentny, szybko odpisywał na meile starając się wyjaśnić zaistniałą sytuację. Firma godna polecenia!

Maxima

10.08.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Sportmaxx

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sportmaxx?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W sklepie internetowym...
W sklepie internetowym zakupiłam rolki dla córki. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia w południe przyjechał kurier z towarem. Spodziewałam się go po 3 dniach. Rolki bardzo ładne, zgodnie z opisem w internecie. Niestety czegoś mi tu brakowało. Rolki miały mieć wymienne kółka tj. w jednej linii, lub dwa kółka po bokach. Brakowało w komplecie śrub, kluczy imbusowych itp. Napisałam e-maila do firmy z zapytaniem. Odpisano mi tego samego dnia, że pewnie nastąpiła pomyłka i proszą, aby rolki odesłać i przyślą kompletny zestaw. Jednakże moja córka była tak nimi zachwycona, że mąż postanowił sam kupić śruby i dokonać przeróbki niż tracić czas na oczekiwanie na kolejną dostawę. Poinformowałam firmę o mojej decyzji. Otrzymałam po chwili odpowiedź, że przepraszają za zaistniałą sytuację a jako rekompensatę otrzymałam rabat na kolejne zakupy. Firma godna polecenia. Kto z nas się nie myli? Sukcesem jest wyjście z twarzą z takiej pomyłki. Ważna jest też wyrozumiałość klienta w takiej sytuacji. Pracownik firmy był bardzo kompetentny, szybko odpisywał na meile starając się wyjaśnić zaistniałą sytuację. Firma godna polecenia!