Opinia użytkownika: Maxima
Dotycząca firmy: Sportmaxx
Treść opinii: W sklepie internetowym zakupiłam rolki dla córki. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia w południe przyjechał kurier z towarem. Spodziewałam się go po 3 dniach. Rolki bardzo ładne, zgodnie z opisem w internecie. Niestety czegoś mi tu brakowało. Rolki miały mieć wymienne kółka tj. w jednej linii, lub dwa kółka po bokach. Brakowało w komplecie śrub, kluczy imbusowych itp. Napisałam e-maila do firmy z zapytaniem. Odpisano mi tego samego dnia, że pewnie nastąpiła pomyłka i proszą, aby rolki odesłać i przyślą kompletny zestaw. Jednakże moja córka była tak nimi zachwycona, że mąż postanowił sam kupić śruby i dokonać przeróbki niż tracić czas na oczekiwanie na kolejną dostawę. Poinformowałam firmę o mojej decyzji. Otrzymałam po chwili odpowiedź, że przepraszają za zaistniałą sytuację a jako rekompensatę otrzymałam rabat na kolejne zakupy. Firma godna polecenia. Kto z nas się nie myli? Sukcesem jest wyjście z twarzą z takiej pomyłki. Ważna jest też wyrozumiałość klienta w takiej sytuacji. Pracownik firmy był bardzo kompetentny, szybko odpisywał na meile starając się wyjaśnić zaistniałą sytuację. Firma godna polecenia!