TradeSport-pl

(2.72)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 6)

ODRADZAM !!!Kupiłem w...
ODRADZAM !!!Kupiłem w tym sklepie buty sportowe, zimowe, za kostkę marki Reebok. Po MIESIĄCU użytkowania, przedarła się dziurka od sznurowadła. Wysłałem reklamację będąc pewny, że taka wada zostanie rozpatrzona w 100% na moją korzyść, w sensie dostanę zwrot pieniędzy.Ze strony sklepu był totalny brak informacji nt. reklamacji, czy została ona uwzględniona czy nie. Po ponad tygodniu dostałem maila od firmy kurierskiej, że Tradesport.pl wysłał do mnie paczkę – pomyślałem, że pewnie dostanę nowe buty (pomimo tego, że w reklamacji napisałem wprost, że chcę zwrotu pieniędzy).Co się okazało ? Sklep Tradesport.pl odesłał mi z powrotem moje buty !!!!!! Wraz z butami otrzymałem śmieszną opinię od p. Agaty M. , ichniejszej pani specjalisty oceny jakości i reklamacji obuwia. Gdy zadzwoniłem do sklepu, sklep powiedział, że nie uznał reklamacji, że ich rzeczoznawca (czytaj: pani specjalista z ich sklepu) ocenił, że usterka jest z mojej winy. Szanowna PANI SPECJALISTA stwierdziła, że obuwie „nie nosi cech wad ukrytych”, że „uszkodzenie powstało w sposób mechaniczny na skutek siłowego przetarcia i początkowego rozerwania materiału i powstało w efekcie urazu” Po kolejnym kontakcie ze sklepem, zostałem poinformowany, że oni nic już w kwestii tej reklamacji nie zrobią, i że jak chcę to mogę się odwoływać.Zadzwoniłem do Rzecznika Konsumentów – Pani Rzecznik stwierdziła, że :1. Zdecydowanie jest to wada, którą sklep powinien uznać i zwrócić pieniądze i żeby przesłać wszelkie dokumenty do Rzecznika Konsumentów – oni się zajmą sprawą.2. PANI SPECJALISTA – to nie jest żaden rzeczoznawca i jak chcą się tak bawić to buty można wysłać prawdziwego rzeczoznawcy (który na 99% by tą usterkę uznał jako wadę)3. Żeby napisać do Tradesport.pl odwołanie od reklamacji, napisać informację i zażalenie do dystrybutora Reebok i napisać do Federacji Konsumentów.W trakcie rozmowy okazało się również, że Tradesport.pl nie dotrzymał ustawowego obowiązku poinformowaniu mnie o statusie reklamacji w ciągu 14 DNI KALENDARZOWYCH – sprawa stała się oczywista w tym momencie mogłem zażądać zwrotu pieniędzy bez względu na ich opinię i stanowisko.Zadzwoniłem do sklepu – powiedziałem, że jestem po konsultacji z Rzecznikiem, przedstawiłem powyższe argumenty i spytałem grzecznie czy rozpatrzą tą reklamację, czy jednak bawimy się w Rzeczoznawcę. Powiedzieli, że muszą to omówić i oddzwonią. Po ok 30 min. oddzwonili – zaczęli przepraszać, że to niedopatrzenie, że reklamacja powinna być rozpatrzona pozytywnie, że to jakieś nieporozumienie, bla bla bla……………..ŻENADA !!!!!!!!!!!!!!! ODRADZAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE !!!Próbują oszukać klienta, a jak już nie mają argumentów, zaczynają się tłumaczyć………..Brak słów……

hotman

08.01.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobry kontakt...
Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym, wysłałem maila, przed godz: 22 odnośnie butów które chciałem kupić, wypytałem dokładnie o materiał z jakich są wykonane i o ew. problem z rozmiarem, dostałem szybko odpowiedź, iż jeśli rozmiar będzie zły będzie można wymienić. Co najważniejsze kontakt ze sprzedawca w godz: 8:00-22:00. Od razu wpłaciłem pieniądze po czym sprzedawca napisał, iż paczka zostanie wysłana w piątek, i tak też zrobił, dziś ( poniedziałek ) otrzymałem zgodne z opisem buty.

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (29)

TradeSport-pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TradeSport-pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.