Olimp

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Z racji tego,...
Z racji tego, że często bywam w galerii handlowej Bonarka, zdarza mi się jeść w restauracji/fast foodzie Olimp. Robię to tylko ze względu na szybkość podania dań i możliwość samodzielnego wyboru. Jedzenie niestety ostatnio się znacznie pogorszyło, z uwagi na jakość - ma się wrażenie że sałatki nie są świeże, mięso twarde, a ziemniaki/frytki rozmiękczone i zimne. Obsługa nie informuje o możliwej zniżce za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej, kilka razy zdarzyło mi się że mimo jej okazania rabat nie został naliczony. Obsługa jest także powolna i niemiła - w sensie, oschła i gburowata w stosunku do klienta. Nie odpowiada na dzień dobry oraz do widzenia, nie uśmiecha się. Raz byłam świadkiem jak Pani kierownik na widoku, przy klientach ostro zwracała uwagę pracownicy na nie wpisywanie do zeszytu ... (tu nie pamietam) Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a jeśli ma się jakieś uwagi do pracownika to powinno się je przekazać spokojnie, stanowczo i merytorycznie na zapleczu, a nie krzyczeć po pracującej dziewczynie przy klientach, uniemożliwiając jej w ten sposób kasowanie klientów, ponieważ kilka osób czekało z jedzeniem na zważenie i zapłatę kiedy Pani kierownik skończy ostro zwracać uwagę pracownicy. Czystość też nie należy do wzorcowych, często gdy podchodzę do lady z jedzeniem widzę porozlewane sosy i resztki jedzenia poza kubłami w których powinno się znajdować jedzenie. Powinno to być szybko i regularnie sprzątane. Raz trafiłam na brak tac, przez co klienci musieli nosić swoje talerze co było dość uciążliwe, gdyż nie było gdzie położyć napoju oraz było to dość niehigieniczne. Gdybym miała więcej czasu na obiad, wybrałabym inna restauracje.

Niezweryfikowany Klient_7ez4

11.03.2020

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Stoisko gastronomiczne Olimp...
Stoisko gastronomiczne Olimp w centrum handlowym Bonarka umożliwia klientom nałożenie na talerz przez siebie wybranych składników posiłków, a następnie zapłacenie za wagę wybranych produktów (koszt 100 gramów jedzenia to niecałe 3 zł). Do zjedzenia tam obiadu zachęciła mnie bogata oferta - był duży wybór mięsa, surówek, sałatek, oprócz tego np. ziemniaki, kopytka, lasagne, a nawet kawałki pizzy. Nałożyłam różnorodne rzeczy, aby spróbować za jednym razem wielu rzeczy i cena obiadu wyniosła ok. 20 zł, co uważam za przystępną cenę w stosunku do ilości tego, co miałam na talerzu. Klienci byli ustawieni "wężykiem" i nabierali na talerz potrawy w miarę przesuwania się kolejki. Pan za ladą obsługiwał klienta dopiero, kiedy ten już wszystko nabrał, dzięki czemu kolejka przesuwała się bardzo szybko (myślę, że gdyby pracownik miał pomagać klientom w nabieraniu składników albo robić to za nich, to kolejka przesuwałaby się zapewne w ślimaczym tempie). Pracownik zapytał, czy będzie jeszcze coś do picia, wybór napojów również był niemały. Chwilę trwało, żebym znalazła sobie wolny stolik (stoliki są wspólne dla kilku lokali), ale w końcu mi się to udało. Okazało się, że niektóre ze składników, jakie wybrałam są dobre w smaku i bez zarzutu (ziemniaki, kotlet, jedna z sałatek), a inne niestety niejadalne (lasagne miała dziwne w smaku mięso, jakby stare, a druga sałatka okazała się mrożonką - nie mam nic przeciwko mrożonką, ale była nie do końca rozmrożona, brokuły były twarde jak kamienie). Żeby dobrze zjeść w tym lokalu trzeba zapewne wypróbować wszystko i mieć pojęcie o tym, co jest dobrej jakości, a czego nie da się zjeść i co jest do wyrzucenia.

zarejestrowany-uzytkownik

22.07.2011

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (2)

Olimp

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Olimp?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z racji tego,...
Z racji tego, że często bywam w galerii handlowej Bonarka, zdarza mi się jeść w restauracji/fast foodzie Olimp. Robię to tylko ze względu na szybkość podania dań i możliwość samodzielnego wyboru. Jedzenie niestety ostatnio się znacznie pogorszyło, z uwagi na jakość - ma się wrażenie że sałatki nie są świeże, mięso twarde, a ziemniaki/frytki rozmiękczone i zimne. Obsługa nie informuje o możliwej zniżce za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej, kilka razy zdarzyło mi się że mimo jej okazania rabat nie został naliczony. Obsługa jest także powolna i niemiła - w sensie, oschła i gburowata w stosunku do klienta. Nie odpowiada na dzień dobry oraz do widzenia, nie uśmiecha się. Raz byłam świadkiem jak Pani kierownik na widoku, przy klientach ostro zwracała uwagę pracownicy na nie wpisywanie do zeszytu ... (tu nie pamietam) Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a jeśli ma się jakieś uwagi do pracownika to powinno się je przekazać spokojnie, stanowczo i merytorycznie na zapleczu, a nie krzyczeć po pracującej dziewczynie przy klientach, uniemożliwiając jej w ten sposób kasowanie klientów, ponieważ kilka osób czekało z jedzeniem na zważenie i zapłatę kiedy Pani kierownik skończy ostro zwracać uwagę pracownicy. Czystość też nie należy do wzorcowych, często gdy podchodzę do lady z jedzeniem widzę porozlewane sosy i resztki jedzenia poza kubłami w których powinno się znajdować jedzenie. Powinno to być szybko i regularnie sprzątane. Raz trafiłam na brak tac, przez co klienci musieli nosić swoje talerze co było dość uciążliwe, gdyż nie było gdzie położyć napoju oraz było to dość niehigieniczne. Gdybym miała więcej czasu na obiad, wybrałabym inna restauracje.