Opinia użytkownika: Klient_7ez4
Dotycząca firmy: Olimp
Treść opinii: Z racji tego, że często bywam w galerii handlowej Bonarka, zdarza mi się jeść w restauracji/fast foodzie Olimp. Robię to tylko ze względu na szybkość podania dań i możliwość samodzielnego wyboru. Jedzenie niestety ostatnio się znacznie pogorszyło, z uwagi na jakość - ma się wrażenie że sałatki nie są świeże, mięso twarde, a ziemniaki/frytki rozmiękczone i zimne. Obsługa nie informuje o możliwej zniżce za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej, kilka razy zdarzyło mi się że mimo jej okazania rabat nie został naliczony. Obsługa jest także powolna i niemiła - w sensie, oschła i gburowata w stosunku do klienta. Nie odpowiada na dzień dobry oraz do widzenia, nie uśmiecha się. Raz byłam świadkiem jak Pani kierownik na widoku, przy klientach ostro zwracała uwagę pracownicy na nie wpisywanie do zeszytu ... (tu nie pamietam) Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, a jeśli ma się jakieś uwagi do pracownika to powinno się je przekazać spokojnie, stanowczo i merytorycznie na zapleczu, a nie krzyczeć po pracującej dziewczynie przy klientach, uniemożliwiając jej w ten sposób kasowanie klientów, ponieważ kilka osób czekało z jedzeniem na zważenie i zapłatę kiedy Pani kierownik skończy ostro zwracać uwagę pracownicy. Czystość też nie należy do wzorcowych, często gdy podchodzę do lady z jedzeniem widzę porozlewane sosy i resztki jedzenia poza kubłami w których powinno się znajdować jedzenie. Powinno to być szybko i regularnie sprzątane. Raz trafiłam na brak tac, przez co klienci musieli nosić swoje talerze co było dość uciążliwe, gdyż nie było gdzie położyć napoju oraz było to dość niehigieniczne. Gdybym miała więcej czasu na obiad, wybrałabym inna restauracje.