Karma

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Na kolacja wybraliśmy...
Na kolacja wybraliśmy się do wegetriańskiej restauracji Kama. Jest to noiwy lokal co widać zarówno po wystroju, jak i obsłudze, któa musi się jeszcze kilku rzeczy nauczyć. Wystrój tego miejsca jest dziwny, lekko chaotyczny. Po prawje stronie od wejścia stoi szafa z napojami i nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że zasłaniało ono menu, które wisi na ścianie za nią. Menu jest pisane kredą na tablicy, ale nie wygląda jak by piszący starał się pisać starannie. Dużym plusem jest zaznaczenie innym kolorami kredy dań wegańskich i bezglutenowych. Stoją w kolejce do kasy zaobserwowaliśmy jak jeden z panów z obsługi przy przenoszeniu porcji do mikrofałówki pomaga sobie ręką, aby danie nie spadło. Gdy przyszła nasza kolej obsługujący pan kasę wykazał się dużą wiedzą na temat podawanych potraw. Gdy chcieliśmy zapłacić ku naszemu mlemu zaskoczeniu okazało się, że można płacić kartą, tyle, że akurat w tej chwili terminal jest zepsuty, ale jak będziemy wychodzić napewno już będzie sprawny. Mieliśmy na danie czekać 15 minut i tyle czekaliśmy. Dania okazały się bardzo dobre i smaczne. Gdy wychodziliśmy okazało się, ze terminal nadal nie działa i pan zaczął go przy nas naprawiać. po 5 minutach w końcu mu się to udało

Aleksander_10

11.07.2011

Placówka

Kraków, Krupnicza

Nie zgadzam się (4)

Karma

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Karma?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na kolacja wybraliśmy...
Na kolacja wybraliśmy się do wegetriańskiej restauracji Kama. Jest to noiwy lokal co widać zarówno po wystroju, jak i obsłudze, któa musi się jeszcze kilku rzeczy nauczyć. Wystrój tego miejsca jest dziwny, lekko chaotyczny. Po prawje stronie od wejścia stoi szafa z napojami i nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że zasłaniało ono menu, które wisi na ścianie za nią. Menu jest pisane kredą na tablicy, ale nie wygląda jak by piszący starał się pisać starannie. Dużym plusem jest zaznaczenie innym kolorami kredy dań wegańskich i bezglutenowych. Stoją w kolejce do kasy zaobserwowaliśmy jak jeden z panów z obsługi przy przenoszeniu porcji do mikrofałówki pomaga sobie ręką, aby danie nie spadło. Gdy przyszła nasza kolej obsługujący pan kasę wykazał się dużą wiedzą na temat podawanych potraw. Gdy chcieliśmy zapłacić ku naszemu mlemu zaskoczeniu okazało się, że można płacić kartą, tyle, że akurat w tej chwili terminal jest zepsuty, ale jak będziemy wychodzić napewno już będzie sprawny. Mieliśmy na danie czekać 15 minut i tyle czekaliśmy. Dania okazały się bardzo dobre i smaczne. Gdy wychodziliśmy okazało się, ze terminal nadal nie działa i pan zaczął go przy nas naprawiać. po 5 minutach w końcu mu się to udało