Motozbyt

(3.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 9)

OK. Na minus:...
OK. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo.

Kamil_778

01.09.2013

Placówka

Suwałki, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (0)
Ekspedientki ubrane w...
Ekspedientki ubrane w właściwe uniformy. Posiadały również identyfikatory, które były trochę nie czytelne. Bardzo chętne do pomocy, znające się na asortymencie sklepu, potrafią wskazać gdzie znajduję się towar w sklepie. Uśmiechnięte i przyjazne klientowi. W sklepie czysto, towar właściwie poukładany.

zarejestrowany-uzytkownik

20.01.2012

Placówka

Tomaszów Lubelski, Traugutta 1

Nie zgadzam się (0)
Przejeżdżając obok salonu...
Przejeżdżając obok salonu Fiata wstąpiłem aby zapoznać się z ofertą tego producenta samochodów.Dodam,że jestem stałym klientem Fiata i w tym salonie kupłem już 3 nowe pojazdy.Przez 20 minut przyglądania się ładnie wyeksponowanym modelom FIATA /5 SZT./ nie podzsedł do mnie sprzedawca,nie porozmawiał ze mną na temat moich potrzeb itd.Siedział za swoim stolikiem i sobie "gaworzył" z innym pracownikiem - chyga przedstawicielem jakiejś firmy ubezpieczeniowej.Moim zdaniem takie podejście pracownika salonu sprzedaży jest karygodne i nie dziwię się ,że sprzedaż tej marki pojazdów z roku na rok maleje.Nie dowiedziałem się za dużo o ofercie FIATA nie tylko z powodu braku zainteresowania ze strony sprzedawcy a także z powodu braku ulotek w stojakach przy danych modelach .Jestem wielce zawiedziony i chyba zmieniając samochód wybiorę inną markę .

WIESŁAW_12

18.09.2009

Placówka

Suwałki, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (24)
W piątek wieczorem...
W piątek wieczorem miałam ochotę pojechać na plażę miejską. Niestety, na ochocie się skończyło. Przy próbie odpalenia samochodu, komputer na wyświetlaczu pokazał, że uszkodzony jest alternator. Następnego dnia rano udałam się do serwisu Fiata, gdyż mój samochód jest takiej właśnie marki. Tam samochód został bardzo dokładnie obejrzany przez dwóch mechaników. Udzielono mi wyczerpujacej informacji na temat uszkodzenia i sposobu jego naprawienia. I tu niespodzianka. Bo okazało się, że dużo taniej mogę uszkodzenie naprawić w firmie, która zajmuję się renowacją poszczególnych części. Mechanicy powiedzieli mi wprost, ile u nich kosztuje usługa i że oni tylko mogą wstawić mi nowy, bądź zregenerowany alternator. Uczciwie przyznali, że w "moim" alternatorze może być uszkodzona tylko jakaś jego drobna część. Serwis nie zajmuje się naprawą - biorąc pod uwagę cenę roboczogodziny zwyczajnie się im to nie opłaca. Na moją wyraźną prośbę wskazano mi miejsce (renomowaną firmę specjalizujaca się w alternatorach), gdzie mogę sprawdzić, jak będzie wyglądała naprawa i ile za to zapłacę. Z jednej strony ci mechanicy na ten moment stracili klienta, ale w dłuższej perspektywie zyskali - ponieważ jestem przekonana, że działają w imię dobra klienta. Mam do nich zaufanie, jako dobrych fachowców i uczciwych ludzi - bezcenne! A duży plus zyskali, proponując na weekend samochód zastępczy. Dodam, że w bardzo atrakcyjnej ofercie - 40 groszy za kilometr.

Jolanta_76

20.07.2009

Placówka

Ełk, Suwalska 77

Nie zgadzam się (25)
obsługa klienta poprawna,...
obsługa klienta poprawna, firma dba o klienta, sa tam fachowcy którzy znają się na rzeczy, starają się wykonywać wszystko solidnie.

zalogowany_użytkownik

11.05.2009

Placówka

Ełk, Suwalska 77

Nie zgadzam się (19)

Motozbyt

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Motozbyt?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.