PKP Katowice

(1.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Fatalnie niestety.
Fatalnie niestety.

Jaco_3

30.06.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z powodu podróży...
Z powodu podróży na Śląsk i z powrotem musiałem być odbiorcą usług na stacji pkp Katowice. Dworzec jest w gruntownej przebudowie, w związku z czym estetycznie nie stanowi dobrego widoku - buldożery, dźwigi, koparki, itd. Ale to zrozumiałe, skoro powstaje nowy gmach. Fatalne są natomiast pewne aspekty funkcjonowania dworca na czas remontu. Wyjście z dworca prowadzi bardzo długimi tunelami i wyprowadza klienta w zupełnie inną część miasta niż dawne wyjście. Szkoda, że nie pomyślano o dwóch drogach wyjściowych w dwóch różnych kierunkach. Tylko 3 okienka kasowe, gdzie można kupić wszystkie bilety - bardzo mało,jak na taki dworzec. Zupełnie nie wiadomo po co dołożony do obsługi pasażerów peron 5, do którego trzeba iść ok. 700 metrów miastem. Nie wiem, w jakim celu dołożony, skoro nie wszystkie perony z peronów1 - 4 są zajęte przez pociągi. Dobre megafony, dobrze słychać komunikaty. Dworzec na razie brudny i w dalszym ciągu nieestetyczny, oby po remoncie było inaczej. Nie zauważyłem żadnego punktu informacyjnego. Tablice informacyjne wyświetlające przyjazdy/odjazdy nie zawierają wszystkich pociągów, które akurat przyjadą/odjadą. Zatem na razie dworzec pkp w Katowicach w dalszym ciągu nie jest dobrym miejsce. Oby się to zmieniło po remoncie.

Łodzianin

11.12.2011

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 1

Nie zgadzam się (4)

PKP Katowice

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Katowice?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie niestety.
Fatalnie niestety.