Opinia użytkownika: Łodzianin
Dotycząca firmy: PKP Katowice
Treść opinii: Z powodu podróży na Śląsk i z powrotem musiałem być odbiorcą usług na stacji pkp Katowice. Dworzec jest w gruntownej przebudowie, w związku z czym estetycznie nie stanowi dobrego widoku - buldożery, dźwigi, koparki, itd. Ale to zrozumiałe, skoro powstaje nowy gmach. Fatalne są natomiast pewne aspekty funkcjonowania dworca na czas remontu. Wyjście z dworca prowadzi bardzo długimi tunelami i wyprowadza klienta w zupełnie inną część miasta niż dawne wyjście. Szkoda, że nie pomyślano o dwóch drogach wyjściowych w dwóch różnych kierunkach. Tylko 3 okienka kasowe, gdzie można kupić wszystkie bilety - bardzo mało,jak na taki dworzec. Zupełnie nie wiadomo po co dołożony do obsługi pasażerów peron 5, do którego trzeba iść ok. 700 metrów miastem. Nie wiem, w jakim celu dołożony, skoro nie wszystkie perony z peronów1 - 4 są zajęte przez pociągi. Dobre megafony, dobrze słychać komunikaty. Dworzec na razie brudny i w dalszym ciągu nieestetyczny, oby po remoncie było inaczej. Nie zauważyłem żadnego punktu informacyjnego. Tablice informacyjne wyświetlające przyjazdy/odjazdy nie zawierają wszystkich pociągów, które akurat przyjadą/odjadą. Zatem na razie dworzec pkp w Katowicach w dalszym ciągu nie jest dobrym miejsce. Oby się to zmieniło po remoncie.