Klub Studencki Indeks

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Zamówiliśmy sobie na...
Zamówiliśmy sobie na imprezę firmową stolik na 20 osób. Już na samym wejściu barmanka przywitała nas słowami: "Spóźniliście się 5 minut i rezerwacja przepadła". Po czym okazało się, że lokal jest w sumie pusty i rezerwacja wcale nie przepadła, bo nie miała na kogo. Cały czas obsługiwano nas ze zgrymaszoną miną. Nie można było otworzyć rachunku, tylko za każde zamówienie trzeba było płacić osobno. Gdy ruch się zrobił spory i kilka osób zamówiło pizzę czy dzban piwa, barmanki nie były stanie określić czyje jest to zamówienie i najczęściej kwitowały to słowami "to ja mam wiedzieć czyja pizza?" Na pytanie czy konkretny gatunek piwa barmanki odpowiadały "Mamy to co widać w lodówce" i nawet nie raczyły się przesunąć, żeby można było obejrzeć asortyment. Ogólnie z taką obsługą nie spotkałem się chyba nigdzie.

zarejestrowany-uzytkownik

25.09.2013

Placówka

Łódź, ul. Stefanowskiego 17

Nie zgadzam się (0)
Jak na klub...
Jak na klub studencki wygląd jest dość elegancki. Lokal duży, zmieści wielu klientów, do skorzystania bilard. Dużym plusem jest oddzielna sala dla palących, co szczególnie zimą może przyciągać osoby palące. Dostępność telewizora będzie z pewnością plusem dla fanów sportu. Obsługa uprzejma, zamówienie zrealizowane szybko.

Jarosław_192

10.05.2011

Placówka

Łódź, ul. Stefanowskiego 17

Nie zgadzam się (2)

Klub Studencki Indeks

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Klub Studencki Indeks?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamówiliśmy sobie na...
Zamówiliśmy sobie na imprezę firmową stolik na 20 osób. Już na samym wejściu barmanka przywitała nas słowami: "Spóźniliście się 5 minut i rezerwacja przepadła". Po czym okazało się, że lokal jest w sumie pusty i rezerwacja wcale nie przepadła, bo nie miała na kogo. Cały czas obsługiwano nas ze zgrymaszoną miną. Nie można było otworzyć rachunku, tylko za każde zamówienie trzeba było płacić osobno. Gdy ruch się zrobił spory i kilka osób zamówiło pizzę czy dzban piwa, barmanki nie były stanie określić czyje jest to zamówienie i najczęściej kwitowały to słowami "to ja mam wiedzieć czyja pizza?" Na pytanie czy konkretny gatunek piwa barmanki odpowiadały "Mamy to co widać w lodówce" i nawet nie raczyły się przesunąć, żeby można było obejrzeć asortyment. Ogólnie z taką obsługą nie spotkałem się chyba nigdzie.