SWALEN

(2.35)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 21)

Odradzam! Po zlozeniu...
Odradzam! Po zlozeniu reklamacji na zle spasowana kanape ppo 3 miesiacach przyjechal serwis: zabral siedzisko, podokrecal szpary i obiecali 1) wymienic siedzisko na bardziej miekkie 2) obszyc bardziej trwalym materialem spod siedziska bo przy rozkladaniu caly sie porwal - chinczyzna. Co otrzymalam po naprawie?? Taka sama twardosc siedziska- nikt tego nawet nie ruszyl i obszyty spod ale UWAGA tym samym badziewnym materialem. Rece mi opadly. Zlozylam kolejna reklamacje i juz od 1.5 miesiaca nikt nie odpisuje na maile. Co za zalosna obsluga. Wstyd i hanba. Gdybym pracowala w BOK tej firmy to po przeczytaniu tych opinii sama bym sie zwolnila, bo to wstyd tak traktowac ludzi!

Niezweryfikowany Klient_Tqoi

12.05.2022

Placówka

Warszawa, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
Nasza przygoda zaczęła...
Nasza przygoda zaczęła się od wizyty w salonie na Towarowej w Warszawie, gdzie Pani sprzedawczyni siedzi tam jakby za kare. Do wszystkiego trzeba ja zmuszać: do odpowiedzi, do podania informacji o meblach, generalnie porażka- niektórych sprzedaż przerasta i po prostu nie nadają się, ale widać z jakiegoś powodu ta pani wciąż tam pracuje. Za obsługę: ZERO albo i -5! Zamówienie w miarę na czas, dostawa tez i za to 0,5 gwiazdki, bo później już tylko było gorzej: towar dostarczony 3 razy twardszy niż w salonie (UWAGA NA ZAPIS W UMOWIE), oczywiście pani w salonie nie raczyła powiedzieć, ze przyjedzie twardy a nie miękki mebel za 15 tysi, bo do zakupu nigdy by nie doszło (no bo po co- klient nasz wróg). Reklamacja złożona prawie miesiąc temu- grobowa cisza i marne szanse. NIE POLECAM ANI TEGO SALONU ( no chyba ze ktoś lubił komunę i traktowanie klienta z tamtych czasów), ANI DZIALU REKLAMACJI ANI SAMEGO PRODUCENTA. Omijać szerokim krokiem za taka cenę (ba! Chcieliśmy na początku zamówić 2 komplety mebli tj kanapa plus dwa fotele z relaxem i ile pani w salonie dala zniżki??- może 100 zł na 30 tys- śmiech na sali!).

Niezweryfikowany Klient_Tqoi

16.02.2022

Placówka

Warszawa, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
Porażka. Wypoczynek za...
Porażka. Wypoczynek za klika tysięcy złotych dostarczony za z opóźnieniem po 2 miesiącach. Problem z wystawieniem faktury bo obsługa nie potrafi obsługiwać maila. Po 2 tygodniach użytkowania wyszły 2 wady, zrobiono reklamację i od ponad 1,5 miesiąca cisza ... Nie odpowiadają na maile. Nie polecam, wręcz odradzam. Ceny z kosmosu obsługa jak za prl. 0,5 gwiazdki tylko po to żeby wystawić opinię. Uwaga! Rabat jaki wystawiono w związku z opóźnieniem w produkcji to cale 11 zł ale dostawa nadal za 100! Ten sklep do pomyłka ...

Niezweryfikowany Klient_ljZX

03.06.2021

Placówka

Warszawa, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
Dostarczono źle spasowany...
Dostarczono źle spasowany narożnik, z poduszkami uszytymi krzywo, rzepy mocujące na innej wysokości na plecach kanapy, na innej na poduszkach, szczelina na dłoń między poduszkami w siedzisku. Narożnik wyglądał jakby szyty przez pijanego. Reklamacja została złożona w dniu dostawy narożnika. Serwis reklamacyjny przyjechał 2 miesiące po złożeniu reklamacji i zabrał kanapę bez uprzedzenia, że zostanie zabrana. Dział reklamacji przez 2 miesiące nie wysyłał informacji o sposobie naprawy, dopiero po straszeniu UOKiK zareagował i przysłał "serwis", faktycznie byli to panowie z transportu. . Nie miałam wcześnież żadnej informacji o sposobie procedowania reklamacji, jestem w szkou, że można tak traktować klienta. Zerowa komunikacja z działu reklamacji. I teraz zostałam bez pieniędzy i bez narożnika. Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek, bo nawet 0,5 to za dużo.

Niezweryfikowany Klient_MHHr

15.01.2021

Placówka

Warszawa, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
To już trzeci...
To już trzeci komplet mebli kupowany w tym salonie w przeciągu trzech lat. Fachowa obsługa, pan bardzo kompetentny i cierpliwy, dokładnie wyjaśnia wszystko i cierpliwie odpowiada na zadawane pytania.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2018

Placówka

Warszawa, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
Witam wszystkichW marcu...
Witam wszystkichW marcu 2016 zostałem szczęśliwym posiadaczem 2 foteli Relax Monaco ze sterowaniem elektrycznym, jeśli chodzi o kwestie zakupu obsługa w sklepie, termin dostawy można tylko pochwalić. Niestety rozczarowanie nastąpiło po dostawie mebli do domu. Co prawda kierowca przywiózł wstawił fotele do mieszkania rozpakował je i ogólne wstępne oględziny wyglądały dobrze.Nie będę ukrywał iż wierząc w markę jak i za tę cenę spodziewałem się lepszej jakości. Po dokładnym obejrzeniu foteli pierwsza uwaga do jakości wykonania stebnówki przy szwach – luźne nitki nie naciągnięte na długości około 5 cm. Niestety po 2 dniowym używaniu pojawił się większy problem z mechanizmem. Mechanizm napędowy uszkadzał kurę w tylnej części fotela. Zgłosiłem do sprzedawcy następnego dnia przyjechali serwisanci sklepu. Potwierdzam że usunęli w obu fotelach usterki jak i zmodyfikowali sposób mocowania mechanizmu. Obecnie fotele działają.Tylko dlaczego musiałem wzywać serwis? Gdzie jest kontrola jakości producenta przed wysłaniem do klienta, rozczarowany jestem marką SWALEN, fotele nie były najtańsze w odniesieniu do konkurencji co najbardziej rozczarowuje.Obecnie nie jestem w stanie polecić tej marki innym, przed zakupem proszę poważnie się zastanowić nad wyborem mebli SWALEN. Przy cenie 4000 za fotel można znaleźć coś w lepszej jakości w konkurencji.

zarejestrowany-uzytkownik

14.03.2016

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 211

Nie zgadzam się (1)
Obsługiwała mnie taka...
Obsługiwała mnie taka bardzo sympatyczna Pani (miała rude włosy, nie wiem niestety jak miała na imię). Cierpliwie odpowiedziała na wszystkie moje pytania, nawet te najgłupsze i najdziwniejsze. Pani była bardzo profesjonalna. Bardzo dobrze mi doradziła. Mam nadzieję, że będę zadowolona z zakupów. Polecam ten sklep.

Zuzia_4

01.05.2013

Placówka

Nie zgadzam się (7)
Dzisiaj dostarczono mi...
Dzisiaj dostarczono mi wersalkę MODEL 081 3R, po naprawie reklamacyjnej z uwagi na uszkodzenia mechaniczne, wadliwe, krzywe i niestaranne obszycie (zszywkami) tkaniny obiciowej. Trafiła do mnie w stanie jeszcze gorszym: beznadziejnym i nieestetycznie wykonanym wykończeniu w miejscach po podniesieniu kanapy i dotarciu do skrzyni. Skrzynia jak sie okazało była przebita na wylot , dziurawa. Poprawki doprowadziły do zdeformowania fasonu tkaniny obiciowej i przetarcia jej w kilku miejscach. Wspomnę, że do reklamacji wzięto ją bez uprzedniego ofoliowania, i tak wrzucono na samochód. Teraz dodatkowo, jasna tkanina obiciowa wygląda jak jakaś ściera. Bardzo znamiennym i dającym wiele do myślenia było stwierdzenie jednego z przedstawicieli Fabryki będących na przeglądzie wersalki. Mówił, że "jeżeli chcemy mieć wersalkę to powinniśmy sobie kupić u KLER-a za 20 tysięcy". Odradzam zakupu w SWALENIE

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy z mężem ładnego narożnika po wejściu do sklepu i minięciu zwykłych tanich mebli doszliśmy do stoiska swalen swarzędz naszych polskich mebli, od razu spodobał nam się najdroższy narożnik jego wykonanie wykończenie. Podeszła do nas miła Pani nie nachalna na siłe nie chciała nam nic wcisnąć i zaproponowała duży rabat i bardzo dobrą jakościowo skórę na wykończenie wydaliśmy w sumie dużo pieniędzyw niecałe 10 minut siła przekonywania obsługi zadziałała.Stoisko czyste zadbane wszystkie meble miały swoje ceny. Obsługa miła i nie nachalna,miło nam się rozmawiało w zasadzie przekonano nas do zakupu który odwlekaliśmy już od jakiegoś czasu.

Marzena_343

28.07.2012

Placówka

Kraków, Zakopiańska 63

Nie zgadzam się (9)
Salon o sporej...
Salon o sporej powierzchni. Podłogi, ściany, szyby czyste. W środku 4 osoby z obsługi. Przy wejściu stojąca za kontuarem Pani przywitała nas, na ladzie dostępne katalogi z wyrobami. Ekspozycja obejmuje głównie meble wypoczynkowe. Wzornictwo ciekawe według najnowszych trendów, użyte do produkcji materiały wysokiej jakości. Pracownik zainteresował się nami i proponował swoją pomoc, był miły ale nie nachalny. Towar posiadał pełne oznaczenia, cena była dobrze widoczna. Na niektórych widniała informacja o promocji. Jednak baczniej przyglądając się niektórym kanapom zauważyłem pewne niedociągnięcia w wykończeniach. To nie były uszkodzenia spowodowane ingerencją klienta ale raczej braki produkcyjne. Cenowo meble były atrakcyjne, zwłaszcza te wykonane ze skóry.

Marek_605

09.05.2011

Placówka

Swarzędz, Poznańska 6

Nie zgadzam się (6)

SWALEN

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SWALEN?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.