Notabene

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Miałam kilka razy...
Miałam kilka razy okazję korzystać z usług tej restauracji i niestety zawsze coś było nie tak. Raz mimo złożenia zamówienia nie dostałam napoju - choć cała reszta znajomych przy stoliku otrzymała drinki, to ja musiałam czekać przez kolejne pół godziny - kelnerka niezbyt miłym tonem powiedziała, że muszę czekać i tyle - żadnego "przepraszam" nie usłyszałam. Kolejnym razem musieliśmy bardzo długo czekać na rachunek - kelnerka uznała, że ważniejsi są ci co dopiero będą zamawiać, niż ci, którzy już skończyli. Czarę goryczy przelała sytuacja, gdy chcieliśmy urządzić obiad poślubny w jednej z restauracji. Wysłaliśmy prośbę o cennik i podstawowe informacje również do Notabene. Jednak najwidoczniej ze względu na małą ilość gości nawet nit nie raczył nam odpisać. Nic kompletnie... Nie tak powinna wyglądać obsługa klienta

KarolinaBe

09.04.2019

Placówka

Świdnik, ul. Wyszyńskiego 40

Nie zgadzam się (0)
Miła restauracja, dużo...
Miła restauracja, dużo miejsc dla klientów. Przejrzysta i bogata karta menu. Miła muzyka, Ogrodzony ogród z miejscami siedzącymi. Miła obsługa. Personel potrafi doradzić i dobrać np odpowiednie wino do dania. Realizacja zamówienia ok 25 minut. Wszystko ładne i świeże. Przystępne ceny. Ogólnie bardzo miłe miejsce. Nigdy nie było żadnych problemów z zamówieniem, jeśli nie am czegoś w karcie to personel o tym otwarcie mówi. Ale zdarza się to bardzo rzadko.

Karolina_1098

26.04.2011

Placówka

Świdnik, ul. Wyszyńskiego 40

Nie zgadzam się (6)

Notabene

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Notabene?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miałam kilka razy...
Miałam kilka razy okazję korzystać z usług tej restauracji i niestety zawsze coś było nie tak. Raz mimo złożenia zamówienia nie dostałam napoju - choć cała reszta znajomych przy stoliku otrzymała drinki, to ja musiałam czekać przez kolejne pół godziny - kelnerka niezbyt miłym tonem powiedziała, że muszę czekać i tyle - żadnego "przepraszam" nie usłyszałam. Kolejnym razem musieliśmy bardzo długo czekać na rachunek - kelnerka uznała, że ważniejsi są ci co dopiero będą zamawiać, niż ci, którzy już skończyli. Czarę goryczy przelała sytuacja, gdy chcieliśmy urządzić obiad poślubny w jednej z restauracji. Wysłaliśmy prośbę o cennik i podstawowe informacje również do Notabene. Jednak najwidoczniej ze względu na małą ilość gości nawet nit nie raczył nam odpisać. Nic kompletnie... Nie tak powinna wyglądać obsługa klienta