Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Agap
Treść opinii: Pierwsze wrażenie po wejściu: mała powierzchnia, półki obłożone towarami, produkty wyeksponowane również na ziemi. W pewnych momentach widać zbyt ciasne przejścia. Na wejściu rzucają się w oczy informacje z promocjami, bonifikatą produktów XYZ. W sklepie trzy ekspedientki (dwie przy kasach, jedna na dziale mięsnym). Stroje schludne, włosy spięte, brak jednolitych uniformów, wyrazy twarz nie opisują żadnych emocji. Ogólny porządek, nie spostrzegłem produktów przewróconych, leżących na ziemi. Koszyki na zakupy pojemne, ceny na wybranych przeze mnie produktach czytelnie, prawidłowo umieszczone (tj. przy konkretnych produktach). Obsługa przy kasach na bieżąco. Przede mną trzech klientów. W dwóch przypadkach pracownik rozpoczął obsługę słowami … Proszę…; w jednym przypadku zakończył słowami … Dziękuje…. Na położony na blacie kasy 100 zł banknot (zakupy o łącznej wartości 1,92 zł) pracownik zareagował lekko zdenerwowanie dając oznaki, że nie będzie miał jak wydać. Na moje wzruszenie ramion, energicznie zamknął szufladę kasy udając się do działu mięsnego celem rozmiany pieniędzy. Ogólne spostrzeżenia i uwagi. Sklep dobrze wyposażony w produkty, ceny wyższe niż w innych tego typu dyskontach, obsługa 2 w skali od 1 do 5.