Ipsos Access Panel

(3.28)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16 z 17)

Fajny „dodatek”...
Fajny „dodatek” do strony panelu internetowych respondentów IPSOS .Na tyle fajny, ciekawy i interesujący iż myślę że takie mini ankietki tematyczne powinny pojawiać się na portalu jakoscobsługi.plpod warunkiem że portal ten jeszcze podźwignie się z zapaści.Sondaże są ciekawe, nadają dynamizmu pozwalają poznać opinię innych i ich preferencje.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zdziwiłam się widząc...
Zdziwiłam się widząc w swojej skrzynce list z nadrukiem niemieckiej poczty.Okazuje się iż to jest moja nagroda za punkty zdobyte w IAP (www.iap-interactive.com).Trochę zapomniałam o tym kuponie, na stronie nie monitorowałam a tu niespodzianka.Fakt przyszło mi na nią trochę poczekać .Zamówienie złożyłam20. 12.2012 status zamówienia jak sprawdziłam potem na stronie zmienił się na „wykonany” 04. 01.2013 a list zwykły w mojej skrzynce znalazł się 16 bm.Koperta choć nie uszkodzona w środku bon był naderwany i podklejony taśmą, to rodzi moje obawy czy nie będzie problemu z jego realizacją .Do bonu dołączono list z podziękowaniem wyrażeniem nadziei na dalszą współpracę.Napisano też specyfikację rozliczeniową.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Święta, święta i...
Święta, święta i po świętach.Zostały wspomnienia.Czas życzeń prywatnych, dla rodziny znajomych przyjaciół ale tez firmowych, zawodowych.Dużo ich było w mojej skrzynce @ w tym i o mnie pamiętał.Szkoda że cały efekt psuło Szanowny/-a bawiłeś/-aś Pochwalić należy propozycję na Facebook Grafika na wstępie wiadomości też całkiem oryginalna, stonowana Różnorodnie stylistycznie śnieżynki na delikatnym zielonym tle podobały mi się w swej skromnościSzanowny/-a .......................To był kolejny świetny rok, wypełniony mnóstwem ekscytujących przeżyć, które budowały naszą coraz lepszą i coraz większą społeczność. Mamy nadzieję, że bawiłeś/-aś się tak dobrze jak my, jednocześnie musimy przyznać, że nie byłoby tak dobrej zabawy bez Twojej pomocy!„Kartka z podziękowaniami” nie wystarczy, aby okazać Ci naszą wdzięczność, dlatego stworzyliśmy specjalną aplikację na Facebook. Możesz z niej korzystać do tworzenia nie niestandardowych kartek, aby życzyć wszystkiego najlepszego swoim bliskim.Życzymy Ci Spokojnych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!Zespół Ipsos Access Panels

zarejestrowany-uzytkownik

11.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
21.12.2012 po raz...
21.12.2012 po raz pierwszy zgromadziłam wystarczającą liczbę punktów by móc zamówić nagrodę za dotychczas wypełnione ankiety.1091punktów to bon Ticket Compliments wartości 25 PLNDużo to czy mało.Rzekła by że umiarkowanie.Za ankiety otrzymujemy ok. 100 punktów.Czasem mniej czasem więcej zależy od badania.Oczywiście jeżeli są w ogóle przyznawane za niż punkty bo nie jest to regułą i za niektóre punktów nie ma a jej wypełnienie gwarantuje nam jedynie udział w losowaniu.Same zamówienie jest proste po zalogowaniu choć nie dokońca takie intujcyjne jak by się mogło by nam zdawać.Pułapka i pewna nie ścisłość jest również w informacji odnośnie czasu wwysyłki.Na stronie (zakładka nasz program punktowy) czytamyWysyłkaWszystkie bony zakupowe Ticket Compliment Premium są dostarczane za pośrednictwem zwykłej poczty. Czas przesyłki zajmuje około 2 – 3 tygodni.Ale no własnie te 2-3 tygodnie należy liczyć nie od momentu złożenia zamówienia.W tej sprawie wysłałam zappytanie @ i dowiedziałam się że   Dziękujemy za otrzymaną wiadomość.   Chcielibyśmy Cię powiadomić, że zamówienia na kupony składane na naszej stronie internetowej przetwarzamy pierwszego i piętnastego dnia każdego miesiąca, a następnie wysyłamy je po upływie około 3 tygodni od czasu przetworzenia. W związku z tym prosimy o 5 do 8 tygodni cierpliwości w oczekiwaniu na realizację zamówienia na kupony.   Z poważaniem,   Zespół wsparcia IpsosA więc suma summarum czas realizacji jest koszmarnie długi i z tym się musimy chcąc nie chcąc liczyć

zarejestrowany-uzytkownik

11.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oferta promocyjna, gazetka.Dwie...
Oferta promocyjna, gazetka.Dwie sieci połączone niedawno w jedną banderę.Bez wykorzystania w sposób bardzo widoczny świątecznego czasu.Bez katalogu stricte pod prezenty przygotowanego.Ale na 1 stronie choinka, szczęśliwa rodzinka, życzenia...Wizytowe torebki skrzące się brokatem za 12,99 CK mniej o 60 zł.....Kosmetyki kolorowe,dalej pielęgnacyjne,higieniczne.Cóż Drogeria natura do tanich się nie daje zaliczyć.Ale z oferty promocyjnej można coś wybrać dla siebie bez ekonomicznej porażki.Zwłaszcza jeśli to coś gdzie indziej jest nie dostępne jak zimowa nowość Krem do rąk 4 Pory Roku

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
No moja cierpliwość...
No moja cierpliwość została nagrodzona.Podchodzę z dystansem do internetowych paneli badania rynku i opinii tych jest kilka.M. in międzynarodowy znany w swej branży Ipsos.Z różną częstotliwością pojawiają się zaproszenia do ankiet wypełniania, czasem za punkty czasem jest to losowanie nagrody.Nie mamy możliwości wyboru, czy punkty czy losowanie to odgórnie ustala ipsos.Od 2011 roku po raz pierwszy ilość punktów pozwala mi zamówić nagrodę Ticket Compliments Premium o wartości 25 zł za 1091 punktów Trochę problematycznie ale zamówienie udaje mi się złożyć .Nie ma wskazania „koszyk” a ikonki dodaj nową kartę i obejrzyj nie są do końca jasno wskazujące.Ale się udaje jak napisałam.Wyświetla mi się informacja że zamówienie zostaje zarejestrowane, 2-3 tygodnie i przynajmniej w teorii nagroda powinna być już w moich rękach zobaczymy.

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zanim wystartował upłynęło...
Zanim wystartował upłynęło trochę czasu.Były zaproszenia do ankiet lecz nie punktowane.Takie dla rozgrzewki.Obecnie za wypełnione ankiety dostajemy punkty lub/i prawo do wzięcia udziału w losowaniu nagród.Wszystko jest prowadzone zdalnie.Informacje o nowych badaniach są wysyłane na adres @ mamy pełny pogląd swoich działań w panelu.W jakich badaniach braliśmy udział, ile punktów nam przyznano.Nagrody, warunki.

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zalogowana na...
Jestem zalogowana na stronie ipsos access panel od 08.07.2011, czyli już ponad rok. Przez ten rok wzięłam udział w 50 ankietach wysłanych przez panel na mojego maila. Z czego dokładnie 11 mi zaliczono, w reszcie z jakiś powodów, straciłam tylko czas, bo na końcu wyświetlał się komunikat, że nie spełniam ich kryteriów albo mają już wystarczającą ilość odpowiedzi. To po co miałam je wypełniać? Nie mam nawet połowy punktów do rzekomej nagrody za wypełnianie ankiet. Ogólnie jestem już bardzo zniechęcona wypełnianiem jakichkolwiek ankiet od tego panelu, bo nie widzę sensu, po za tym, że mogę gdzieś wyrazić swoją opinię, ale tego typu stron jest więcej, i są o wiele bardziej satysfakcjonujące niż ipsos access panel. Niestety nie miałam kontaktu z personelem obsługującym stronę. Jedynym plusem w tej chwili jaki widzę to to, że strona jest przejrzysta i prosta w obsłudze, no i że ankiety przychodzą na maila, nie trzeba pamiętać żeby stronę odwiedzać.

Martyna_230

06.12.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Portal poświęcony ankietom,...
Portal poświęcony ankietom, dzięki którym po zebraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na talony. Ankiety są zrozumiałe i niezbyt długie. Oczywiście, jak jest dłuższa to można zdobyć więcej punktów. Natomiast realizacja zamówionego talonu jest bardzo szybka. W przeciągu dwóch tygodni miałem już w domu zamówiony talon, który mogłem wykorzystać podczas zakupów.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kolejny portal oferujący...
Kolejny portal oferujący wynagrodzenia za wypełnianie ankiet. Jak dotąd Ipsos Access panel wysłał mi najciekawsze ankiety. W innych serwisach wciąż są te same kwestie do wypełniania, mało odkrywcze i nudne a ankiety w tym serwisie nie tylko są premiowane punktami ale są przede wszystkim ciekawe a to sprawia, że przyjemnie się je wypełnia. Niestety mało ich przychodzi w porównaniu z innymi serwisami tego typu.

Marta_1410

12.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kolejny z licznych...
Kolejny z licznych portali umożliwiający za uzbierane punkty za opinie wymienić je na bony. Wiadomo, że codziennie się nie otrzyma opinii do wypełnienia, lecz w zależności od długości ankiety uzależnione są punkty. Już nawet po 5-6 ankietach można otrzymać bon. Sam bon jest dość szybko realizowany. Widać, że portal stara się aby być portalem znanym i polecanym dla innych.

zarejestrowany-uzytkownik

24.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Otrzymałam wiadomość...
Otrzymałam wiadomość e-mail Ipsos Access Panels.Fakt jestem tam zarejestrowana jako internetowy respondent.Więc w czym problem.W tym mianowicie że otrzymała to powiadomienie jako przytomnie o dostępnej ankiecie.Sęk w tym że ją już wypełniłam wczoraj.Ale by się upewniać klikam w link wskazany w wiadomość i rzeczywiście mam rację.Na planszy komunikat Już wypełniłeś/aś tę ankietę. Dziękujemy za Twój udział.Więc po co to przypomnienie się pytam.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ipsos Access Panels ...
Ipsos Access Panels jest dla mnie dość osobliwą platformą badania rynku i opinii publicznej. Jakieś losowania punktów, tematy mieszane dwa w jednym. Jak choćby ostatnio, kilka pytań dotyczących włosów i ich pielęgnacji, a potem moich dolegliwości . I tu zaznaczam że pytania o nie były bardzo osobiste. Za osobiste. Częste przerywanie ankiety w trakcie jej wypełniania. Nie to mnie zdecydowanie nie bawi. Zaproszenia do ankiet od tej firmy traktuję z coraz większą niechęcią. Lubię wszelkie ankiety, lubię bo dowiaduję się o nowościach lubię bo trochę i zawodowo mi to się przydaje ale gdy profity są nie jasne i zasady dość zawiłe to zaczyna Mie to mimo wszystko męczyć. Siłą przyzwyczajenia chyba tylko tam jestem nadal zarejestrowana, dla zabawy bez liczenia że cokolwiek jako formę wynagrodzenia czy skromnej rekompensaty za poświęcony czas z tego panelu uzyskam. A takich paneli jest w sieci nie wiele ASK/GFK POLONIA, SMG /KRC (IBIS), EPANEL, IMAS A zaproszenia nie tak częste jak bym sobie tego życzyła i może też dla tego zapisuję się gdzie się tylko da. Nawet wówczas gdy zasady nie do końca mi pasują. Dla zabawy w wolnym czasie tak. Gdy chcemy coś od firmy dostać - nie

zarejestrowany-uzytkownik

19.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Lubię brać udział...
Lubię brać udział w wszelakich badaniach rynkowych. Cieszę się że duże instytuty badawcze umożliwiają dostęp poprzez strony www do ankiet pozyskując w ten sposób respondentów. Z chęcią zapisuję się jako respondent . Raz jestem bardziej a raz mniej usatysfakcjonowana jako to w życiu. Jeżeli chodzi o surveys.ipsosinteractive.com Znajduje się on na końcu listy moich ulubieńców. Ankiety tłumaczone zapewne z innego języka są ciężkie do zrozumienia, grafikacja symboliczne, sposób ich przyznawania dość nie jasny. Wiem że są przyznawane punkty lub wypełnienie ankiety daje nam prawo do losowania nagrody. Powiadamianie o nowych badaniach wysyłane jest zapewne z „automatu” Tego samego badania potrafią dotyczyć dwa trzy powiadomienia. Ale ponieważ ogólnie nie jestem nasycona zaproszeniami z innych panelów o podobnym profilu i w tym prowadzonym przez Ipsos mam konto choć nadal w tym wypadku jestem mało zadowolona.

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Lubię siebie w...
Lubię siebie w roli respondenta. Ankiety są mniej lub bardziej tematycznie ciekawe. Dzięki zaproszeniom do wszelakich badań mam możliwość dowiedzenia się o planowanych zmianach i nowościach. Od kilkunastu miesięcy nastąpił prawdziwy bum na tzw. e panele badawcze. Platformy gdzie przez internet możemy wypełniać ankiety uruchomiło kila dużych agencji Badania Rynku i Opinii publicznej. Działanie i zasady uczestnictwa w tych programach są na różnym poziomie. Częstotliwość zaprószeń do konkretnych badań nie jest cykliczna, i nigdy nie wiadomo kiedy dostaniemy kolejne zaproszenie. Pozostaje czekanie. Inną kwestią jest wynagrodzenie. Jest ono w formie punktów, które to możemy wymieniać na nagrody. Tyle jeżeli chodzi o rys ogólny działania e paneli. Teraz konkretnie o firmie. IPSOS jest międzynarodową grupom badawcza, dość znaną. Projekt internetowy całkowicie jej jednak nie wychodzi. Najpierw długo, długo nic. Przychodziły do mnie zaproszenia do bań, lecz strona panelisty nie działała. Komunikat o jej przewidywalnym uruchomieniu co i raz ulegał zmianie i przesunięciu w czasie. I w końcu 22.06.2011 dostaję e-maila że strona została uruchomiona. Wszyscy niestrudzenie pracowalismy przez ostatnich kilka miesiecy w oczekiwaniu na uruchomienie nowej polskiej strony internetowej Ipsos Access Panels! A teraz chcemy pokazac ja Tobie! Poznaj korzysci pelnego czlonkostwa. Pamietaj, ze wiecej wypelnionych ankiet = wiecej nagród. Zaloguj sie teraz, aby zobaczyc stan swojego konta: • Wejdz na strone www.iap-interactive.com • Zaloguj sie, wpisujac ponizsze dane: Wskazówka: Po zalogowaniu mozesz zmienic haslo na takie, które zapamietasz. Z menu glównego wybierz opcje Mój profil, a nastepnie postepuj wedlug instrukcji dotyczacych zmiany hasla. Wszelkie pytania, watpliwosci i problemy zwiazane z dzialaniem panelu prosimy kierowac na adres epanel-pl@ipsosinteractive.com. Caly zespól Ipsos Access Panels dziekuje Ci za nieprzerwane uczestnictwo. Z powazaniem, K………. G….., Ipsos Access Panels Lepiej późno niż wcale. Przy okazji dowiaduję się że wcześniejsze wypełnione ankiety nie brały nie jako udziału w panelu, nie były przypisywane do naszego konta. Jakoś to przeżyję choć zagranie zgoła nie uczciwe. Wypełniam pierwszą ankietę po starcie. I co .Również ona nie zostaje zarejestrowana. W każdym bądź razie ja jej w swoim profilu nie mam odnotowanej. Na moje zapytanie firma odpowiada: Drogi Członku Panelu, Przepraszamy za niedogodności, na które natrafiłaś. Chcielibyśmy poinformować, ze względu na sporadyczne problemy techniczne, nadal mogą być przypadki, gdy punkty za niedawno zakończone badania nie pojawią się na koncie. Punkty i status realizacji badania są prawidłowo zarejestrowane w naszej bazy danych. Należy pamiętać, że badanie musi być całkowicie zakończona, aby związane z nimi punktów do przyznania. W takich przypadkach punkty muszą być przesłane ręcznie w każdym koncie przez nasz zespół Management. Może to potrwać kilka tygodni, aż do punktów są ręcznie dodane. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z poważaniem, Obsługa Klienta Ipsos Nasza firma w sposób ciągły poszukuje sposobów poprawy jakości wsparcia świadczonego cenionym członkom naszego zespołu. Prosimy o poinformowanie nas, jak bardzo jest Pan/Pani zadowolony/a z naszej odpowiedzi przez wzięcie udziału w krótkiej ankiecie dostępnej po kliknięciu tutaj. Choć nagrody i premie są dla mnie tu sprawą drugorzędną, dalszo planową, priorytetem jest zainteresowanie tematyką to mimo to jeżeli są przez firmę przewidziane profity, a te oczywiście są jak najbardziej pożądane i miłe, wyrażają bowiem podziękowanie za naszą współpracę i dają silniejszą motywację to warunki te powinny być dotrzymane. Nie udolność firmy obniża jej wiarygodność. Nie tylko w moich oczach ale również dla potencjalnych firm zlecających badania. Przy obecnym rozwoju technologii informatycznej dziwi mnie fakt że w tej tematyce firma nijak jak widać sobie nie radzi. Jedyny plusik za dobra, szybka komunikację na linii respondent-firma.No I za fakt że mimo wszystko podejmowane są próby poprawy.Czekam na lepsze jej efekty.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
We wrześniu zeszłego...
We wrześniu zeszłego roku zarejestrowałam się jako internetowy respondent w panelu badawczym firmy IPSOS. Otrzymałam potwierdzenie owej rejestracji. Co jakiś czas na mój adres e-mailowy przychodzą powiadomienia o nowych dostępnych badaniach. Pozostają one bez mojej odpowiedzi. Powód jest prosty. Strona www jest ciągle przygotowywana. Zmieniają się jedynie nazwy miesięcy kiedy ma ona powstać. Jako iż nie działa nie mam podglądu do swojego konta i jego historii. Ankiety które są mi proponowane często po odpowiedzi na kilka pytań są przerywane. Całość powoduje moją negację. Brak profesjonalizmu i jasnych zasad zniechęca mnie skutecznie do tego programu. Również losowanie i zasady nagradzania w tym wypadku mi nie pasują.

zarejestrowany-uzytkownik

03.03.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Ipsos Access Panel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ipsos Access Panel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.